Sökning: "Malin Arvidsson"

Visar resultat 1 - 5 av 24 uppsatser innehållade orden Malin Arvidsson.

  1. 1. Sea of Unity – Ett spel för samarbete

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknik

    Författare :Izabell Arvidsson; Markus Grahn; Oskar Pålsson; Kevin Tan Quach; Malin Rosén; Kevin Rylander; [2023-03-03]
    Nyckelord :Samarbete; 4in1; Asymmetri; Speldesignmönster; Unity;

    Sammanfattning : The most popular games nowadays, both single and multiplayer, are often focused on individual achievements instead of the whole team’s accomplishment. This paper aims to explore how to make a game that is designed with cooperation in mind and how to implement it in 4in1-game. LÄS MER

  2. 2. “Han skämmer ju ut hela kungahuset för fan” : En multimodal diskursanalys av hur kärlek konstrueras i Netflix-serien Young Royals

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Alicia Arvidsson; Malin Larsson; [2022]
    Nyckelord :Homosexualitet; Netflix; ungdomsserie; framställning; multimodal diskursanalys; makt; kärlek;

    Sammanfattning : The study strives to clarify and problematize the construction of love in a Swedish produced tv series for youths with homosexual main characters. It examines the six episodes of the Netflix show Young Royals, which premiered in 2021 and has been acknowledged for its depiction of homosexual characters. LÄS MER

  3. 3. Vårdpersonals erfarenheter av hälstick på spädbarn- En integrativ litteraturstudie

    Magister-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för hälsovetenskaper

    Författare :Fatima Jamal Ali; Malin Arvidsson; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. Gamification : Hur spelerfarenhet påverkar gamifications motiverandeeffekt inom skolan

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Malin Arvidsson; Mattias Liljegren; [2020]
    Nyckelord :Gamification; motivation; digital games; student; element;

    Sammanfattning : The purpose of the study is to investigate how digitalgaming experience affects how motivated studentsbecome by gamification and whether there is anydifference in motivation that is experienced whetherplaying or not in leisure.There was no clear connection on the motivation withinthe different game groups of the result. LÄS MER

  5. 5. "Det är inte jag som är könsförvirrad, utan samhället" : En kvalitativ studie om att leva som transperson i ett cis- och heteronormativt samhälle.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för socialt arbete (SA)

    Författare :Malin Arvidsson; Jeili Båtelsson; [2020]
    Nyckelord :Transgender; transsexual; gender; cisgender; heteronormativity; norm; queer theory;

    Sammanfattning : The ​aim​ of this study was to examine transgendered persons experiences of social norms andattitudes related to their gender identity. More specifically the study focused on thecisgender- and hetero norm and how these affect transgender persons transition process andtheir everyday life. LÄS MER