Sökning: "Malin Valtersson"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Malin Valtersson.

  1. 1. Förskollärares beskrivningar av barns multimodala språkande i förskolan : En kvalitativ studie med utgångspunkt i dyadiska intervjuer

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Jönköping University/Högskolan för lärande och kommunikation

    Författare :Johansson Sofia; Valtersson Malin; [2023]
    Nyckelord :förskollärare; multimodal; språkande; undervisning; dyadisk intervju;

    Sammanfattning : Syftet med studien är att undersöka förskollärares beskrivningar av barnens möjlighet till att multimodalt språka i förskolan. Studiens frågeställningar som besvarats är: Hur beskriver de intervjuade förskollärarna att de möjliggör multimodalt språkande för barn i förskolan? och Hur beskriver de intervjuade förskollärarna att barnen erbjuds material att multimodalt språka med i förskolan?. LÄS MER

  2. 2. Delar av det hela : En fallstudie om hur multisensoriskt material påverkar SUM-elevers grundläggande förståelse för bråkräkning.

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för matematik (MA)

    Författare :Malin Valtersson; Anna Strömhag; [2017]
    Nyckelord :Intensive education; rational numbers; multisensory material; NUMICON® and SEN-students.; Intensivundervisning; rationella tal; multisensoriskt material; NUMICON® och SUM-elever.;

    Sammanfattning : Abstrakt Svensk titel: Delar av det hela. En fallstudie om hur multisensoriskt material påverkar SUM-elevers grundläggande förståelse för bråkräkning.   English title: Part of the whole. A case study on how multisensory material affects SEN-students' basic understanding of fractions. LÄS MER

  3. 3. Flaggskeppsbutiker som marknadsföringsstrategi. : -En undersökning ur ett kundperspektiv.

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Malin Abrahamsson; Florence Valtersson; [2014]
    Nyckelord :brand; CBBE; consumers; customer value; flagship stores; hedonic; image; marketing; practical; retail; social; strategy.; CBBE; detaljhandel; flaggskeppsbutiker; hedonisk; image; konsumenter; kundvärde; marknadsföring; praktisk; social; strategi; varumärke.;

    Sammanfattning : The purpose of this study was to examine customer attitudes towards flagship stores and how they perceive them. To ascertain this, and obtain answers to the research questions covering the study's main issues, we decided to turn to the customers who recently visited a flagship store. LÄS MER