Sökning: "Maral Sohrabi Mobarakabadi"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Maral Sohrabi Mobarakabadi.

  1. 1. Varumärkets olika ansikten. - Varumärkesskapande inom tre kontexter

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Maral Sohrabi Mobarakabadi; Ann Thekkethala; [2007]
    Nyckelord :kontexter; aktörer; varumärke; uppfattningar; framställningar; interaktioner; konsumtion; blogging; Trade; Handel; Business and Economics;

    Sammanfattning : Fallstudie: Swedbank Syfte: Syftet med denna uppsats är att undersöka hur ett varumärke kan framställas inom tre olika kontexter. Denna studie kommer att fokuseras kring aktörerna företag och konsument inom den interna företagsmiljön samt den fysiska och virtuella tjänstemiljön. LÄS MER

  2. 2. Rumsliga koder - Hur påverkar detta organisationen ur ett mångfaldsperspektiv?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Sandie Alm; Maral Sohrabi Mobarakabadi; Ann Thekkethala; [2006]
    Nyckelord :rumslighet; tillgänglighet organisationskultur och mångfald.; Management of enterprises; Företagsledning; management; Social structures; Sociala strukturer; Business and Economics; Social Sciences;

    Sammanfattning : .... LÄS MER