Sökning: "Marketing Effort"

Visar resultat 1 - 5 av 171 uppsatser innehållade orden Marketing Effort.

  1. 1. Varför har någon ställt en soffa här? : Hur hållbar avfallshantering kan främjas i mångfaldsområden

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för byggnadsteknik, energisystem och miljövetenskap

    Författare :Simon Persson; [2023]
    Nyckelord :Bulky waste; waste management; behavioral cost; diversity; behavioral theory; Grovavfall; avfallshantering; beteendekostnad; mångfald; beteendeteori;

    Sammanfattning : Det kommunala fastighetsbolaget Gavlegårdarna har problem med att hyresgäster lämnar grovavfall i förrådsutrymmen, korridorer och andra allmänna utrymmen. Fastighetsägare ansvarar för att hyresgästerna har möjlighet att sortera ut det avfallsom kommunen ställer krav på, medan hyresgästerna kan hänvisas till återvinningscentralen för att lämna sitt grovavfall. LÄS MER

  2. 2. Cloud Computing Pricing and Deployment Efforts : Navigating Cloud Computing Pricing and Deployment Efforts: Exploring the Public-Private Landscape

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Casper Kristiansson; Fredrik Lundström; [2023]
    Nyckelord :Cloud computing; Private cloud; Public cloud; Cloud computing services; Cost-effectiveness; Implementation effort; Google GCP; Microsoft Azure; Amazon AWS; Pricing models; Cloud adoption; Cloud cost management; Cloud migration; Instance computing; Serverless computing; Data storage; Molntjänster; Privat moln; Offentligt moln; Kostnadsjämförelse; Kostnadseffektivitet; Google GCP; Microsoft Azure; Amazon AWS; Molninförande; Molnkostnadshantering; Molnmigration; Instance computing; Serverless computing; Dataförvaring;

    Sammanfattning : The expanding adoption of cloud computing services by businesses has transformed IT infrastructure and data management in the computing space. Cloud computing offers advantages such as availability, scalability, and cost-effectiveness, making it a favored choice for businesses of all sizes. LÄS MER

  3. 3. A study on the association of firm-generated content on Instagram, affective customer engagement, and positive electronic word of mouth: Evidence from food industry of Pakistan

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Muhammad Usman Anwar; Usman Younis; [2023]
    Nyckelord :Firm generated content; Affective customer engagement; Perceived enjoyment; Perceived originality; Positive electronic word of mouth;

    Sammanfattning : In marketing literature, the consumer engagement concept has gained the significant attention of researchers. Based on the stimuli-organism-response (S-O-R) framework, current research proposed to analyze the association between consumers' perception of characteristics of firm-generated content (FGC) on Instagram and positive electronic word of mouth by consumers through affective consumer engagement. LÄS MER

  4. 4. Living in an Immaterial World: An exploratory study on consumer value perceptions in metaverse settings

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Linn Henriksson; Ellen Svärdh; [2023]
    Nyckelord :metaverse; consumption-value theory; value perceptions; virtual consumption;

    Sammanfattning : As sung by Madonna, "we are living in a material world" underscored by the consumption of physical goods. Beyond the glitz of materialism lies the grand problem of overconsumption, and correspondingly overproduction, of the world's finite resources. LÄS MER

  5. 5. The Impact of AI on the Media Industry.

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Muhammad Hashim Khan; [2023]
    Nyckelord :Artificial intelligence; media industry; impact; ethical considerations;

    Sammanfattning : The impact of artificial intelligence (AI) on the media industry is examined in this thesis study. A full understanding of the effects of AI integration in many dimensions of the media landscape is provided through a methodical review of the literature that highlights key themes and ideas. LÄS MER