Sökning: "Marlena Sjöström"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Marlena Sjöström.
1. Social Media and Relationship Management - a Study in the Business-to-Business Perspective
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Research question: How can business-to-business companies utilize social media in order to manage their established customer relationships? Purpose: The purpose of the thesis is to investigate the theoretical framework and case studies in order to gain an understanding for the advantages and disadvantages of social media in a relationship perspective. To be able to answer how business-to-business companies could employ social media in order to manage their relationships with their business customers. LÄS MER
2. SOCIALA MEDIER, FÖRDELAR OCH NACKDELAR UR SERVICEFÖRETAGS PERSPEKTIV
Kandidat-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Sociala medier innebär ett nytt och revolutionerande sätt att, för svenska serviceföretag, skapa en tvåvägskommunikation med ett stort antal användare. Genom sociala medier når serviceföretagen ut till fler användare och kan skapa nöjdare kunder. LÄS MER