Sökning: "Martin Berggren"
Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden Martin Berggren.
1. Finansiell inkludering i det digitala Sverige: Upplevelser och lösningar
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : This study examines the experiences of financially and digitally vulnerable individuals in Sweden regarding the digitization of financial services. The study aims to understand how these individuals use digital financial services and what support they believe is needed to design an inclusive financial system. LÄS MER
2. The Inside of Family Businesses : A qualitative study on Management Control Systems role in Family Businesses in the Furniture Industry
Master-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER
3. Artificial intelligence as a decision support system in property development and facility management
M1-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : The construction industry has been hesitant for a long time to apply new technologies. In property development, the industry relies heavily on employees bringing experience from one project to another. These employees learn to manage risks in connection with the acquisition of land, but when these people retire, the knowledge disappears. LÄS MER
4. Den svarta ån : En ekokritisk läsning av Hans Lidmans Det nappar i Svartån
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för kultur och estetikSammanfattning : I denna uppsats appliceras ett ekokritiskt perspektiv på Hans Lidmans Det nappar i Svartån med syfte att analysera hur naturen skildras. Undersökningen identifierar förekomsten av typiska naturstereotyper samt hur Lidman förhåller sig till den lokala platsen. Vidare diskuteras Svartåns symboliska betydelse. LÄS MER
5. Det sportsliga resultatets påverkan på sponsorskap : En explorativ studie om sponsorgivarens inställning till det sportsliga resultatets påverkan på sponsorskapet
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Sponsorship is one of the most effective marketing strategies for corporations to communicate with their target audience as well as improving their brand. The most common sponsorship is sports related, despite this there is a lack of research regarding the on-field performance effect on sponsorship. LÄS MER