Avancerad sökning
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Investigating MOOCs with the use of sentiment analysis of learners' feedback. What makes great MOOCs across different domains?
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Recently, distance education has become popular and has gotten much attention. Information and Communication Technology advances fostered distance learning creation and enabled individuals to participate in the education process via various web-based platforms and study entirely online. Thus, the notion of e-learning and distance learning emerged. LÄS MER
2. Digitalisation of learning and development : The impact of Massive Open Online Course platforms on the L&D role
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Despite the growing expectation on corporate Learning & Development (L&D) units to transform practices and roles and take a more strategic role to better meet the needs of lifelong learning and up- and reskilling in organizations, many fail to use technology such as Massive Open Online Course (MOOC) platforms that could support the shift. The aim of this study is to provide a better understanding of why those in L&D who are using MOOC platforms do so and what impact it has on the role of L&D. LÄS MER
3. Gamification inom MOOCs : Framsteg och utmaningar
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Den här uppsatsen utforskar tidigare litteratur på gamification inom Massive Online OpenCourses (MOOCs) för att undersöka hur gamification uppfattas som ett verktyg i MOOCs.Analysverktyget som används är en kvantitativ innehållsanalys som avgränsar genomsökningentill 17 publikationer om gamification i MOOC. LÄS MER
4. Designförslag till digitala lärplattformar i syfte att att bidra till en känsla av autonomi
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för informationsteknologiSammanfattning : Det är allt vanligare att personer använder sig av digitala lärplattformar för att lära sig nyafärdigheter. Lärplattformar gör det möjligt för personer att lära sig i sin egen takt och utan attbehöva infinna sig på en specifik plats vid specifika tillfällen, så länge denne har tillgång till endator och internetuppkoppling. LÄS MER
5. Sentiment Analysis of MOOC learner reviews : What motivates learners to complete a course?
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : In the last decade, development of Information and Communication Technology (ICT) thatsupports online learning has increased the demand for e-learning and Massive Open OnlineCourses (MOOCs). Despite their increased popularity, MOOCs are struggling with highdropout rates and only a small percentage of learners complete the courses they enrolled in. LÄS MER