Sökning: "Mathilda Lundin"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Mathilda Lundin.

  1. 1. Fredsförhandlingar med en terroristorganisation: faktorer som kan påverka hållbarheten av ett fredsavtal. En komparativ fallstudie över tid av fredsförhandlingarna mellan den colombianska staten och Fuerzas Armadas Revolucionarias de Colombia

    L2-uppsats, Lunds universitet/Statsvetenskapliga institutionen

    Författare :Lovisa Lundin Ziegler; Mathilda Grönlund; [2018]
    Nyckelord :Colombia; FARC; fredsförhandlingar; fredsavtal; terrorism; Law and Political Science;

    Sammanfattning : Denna uppsats är en komparativ fallstudie av två fredsförhandlingar mellan den colombianska staten och terroristorganisationen Fuerzas Armadas Revolucionarias de Colombia (FARC). Mer specifikt definierar studien FARC som en gisslantagande terroristorganisation, enligt Zartmans definition. LÄS MER

  2. 2. The Social Brand – Aspects of Social Media Implementation

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Mathilda Lundin; Linnea Nilsson; [2010]
    Nyckelord :Social Media Implementation Model; Social Brand Scorecard; Social Media Return on Investment; Balanced Scorecard; Brand Equity; Business-to-Business Brand Building; Social Media; Social Media Implementation; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : The thesis circles around Social Media, B2B Brand Building and Business Performance Measurements. In the intersection between these a knowledge gap was identified. LÄS MER

  3. 3. The Social Brand – Aspects of Social Media Implementation

    Master-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Mathilda Lundin; Linnea Nilsson; [2010]
    Nyckelord :Social Brand Scorecard.; Social Media Implementation Model; Social Media Return on Investment; Balanced Scorecard; Brand Equity; Business-to-Business Brand Building; Social Media; Social Media Implementation; Business and Economics;

    Sammanfattning : The thesis circles around Social Media, B2B Brand Building and Business Performance Measurements. In the intersection between these a knowledge gap was identified. LÄS MER