Sökning: "Max Olsson"
Visar resultat 16 - 20 av 39 uppsatser innehållade orden Max Olsson.
16. Product Layout Optimization for Autonomous Warehouses with Grouped Products
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : To utilize space better, warehouses stack their products on top of each other. This increases the risk of injury for workers when storing and retrieving the products. Some warehouses counteract this by using robots to retrieve products to a picking area where a human worker picks the products needed to fulfill an order. LÄS MER
17. How young consumers use retro brands and retro products to mediate and express discontent towards the present
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
18. Utvärdering av posturalt svaj vid färjeåkning: en pilotstudie
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Människan i rörelse: hälsa och rehabiliteringSammanfattning : Bakgrund: Fallolyckor kostar svenska samhället enorma summor årligen och leder ofta till sjukhusvistelse samt lidande för den drabbade. Skadorna och traumat olyckorna orsakar, resulterar i många fall till en nedsatt balans och ökad fallrädsla. LÄS MER
19. Investigating the Newly Graduated StudentsExperience after University
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för programvaruteknikSammanfattning : Today’s labor market is teeming with software development jobs, and employeesare needed more than ever. With this statement, one would believe it is easy fora newly graduated student to start their career. LÄS MER
20. Marketing Transformation : A qualitative study on how companies should cope with an empowered customer in the digital era
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : With the change in behaviour from the customers’ side, due to the increased use of digital environments, marketers have seen a value in customer related data. In order to fully benefit from the data, many marketing efforts have been brought back in to the own organisation. LÄS MER