Sökning: "Mia Åhlander"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Mia Åhlander.

  1. 1. Att vara eller icke vara : - Kan virtuella influencers upplevas som autentiska på sociala medier?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Amanda Ek; Mia Åhlander; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Titel: Att vara eller icke vara - Kan virtuella influencers upplevas autentiska på sociala medier? Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Amanda Ek och Mia Åhlander Handledare: Jonas Molin och Lars-Johan Åge  Datum: 2021 - Maj Syfte: Studiens syfte är att undersöka om konsumenter kan uppleva virtuella influencers som autentiska i marknadsföring som sker på sociala medier med fokus på nytänkande och yngre konsumenter.  Metod: Studien har en kvantitativ metod med en deduktiv ansats. LÄS MER