Sökning: "Michelle Bianchi"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Michelle Bianchi.

  1. 1. Opportunities and barriers to CSR : A qualitative case study of the most important aspects of CSR in medium-sized fashion companies in the moderate price range

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Michelle Bianchi; Malin Fredriksson; [2016]
    Nyckelord :barriers; opportunities; corporate social responsibility; CSR; CSR strategy; consumer behavior; fashion consumers; medium-sized fashion companies; moderate price range; fashion branding; fashion value chain; upstream value chain; purchasing; quality assurance; coordination; branding; sustainability; sustainable development;

    Sammanfattning : This thesis covers a qualitative case study of corporate social responsibility work in medium-sized fashion companies in the moderate price range. The aim of the study was to research the barriers and opportunities to corporate social responsibility in medium-sized fashion companies within the moderate price range in order to understand which aspects that are most important for these companies to focus on. LÄS MER

  2. 2. Tweenies som modekonsumenter

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Michelle Bianchi; Mattias Ferlin; [2014]
    Nyckelord :tweenies; tweens; marknadsföring; marknadskommunikation; modemarknadsföring; modeföretag; konsumentbeteende; köpbeslut; referensgrupper; peer-to-peer marknadsföring;

    Sammanfattning : Detta är en studie inom ämnet marknadsföring. Studien har undersökt vilka faktorer som påverkar tweenies d v s barn i åldersgruppen 9 -13 år i deras modekonsumtion, vilka skillnader det finns mellan hur modeintresserade och icke modeintresserade tweenies påverkas när de konsumerar mode samt vilka skillnader det finns mellan hur tweenies och deras föräldrar upplever att tweenies påverkas av olika faktorer i sin modekonsumtion. LÄS MER