Sökning: "Miranda Ånäs"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Miranda Ånäs.

  1. 1. The Versatile Touchpoint: User-generated content as a new touchpoint in the customer journey

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Valeria de Leon; Miranda Ånäs; [2023]
    Nyckelord :Customer journey; Social commerce; Brand publics; TikTok; Customer experience; Customer engagement; Netnography; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this study was to investigate how a new touchpoint has emerged due to the customers or potential customers sharing their customer journeys on social media through user-generated content. Methodology: This paper takes a qualitative approach where netnography research has been conducted to collect data on the social media platform TikTok. LÄS MER

  2. 2. Strategier för det nya servicemötet

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Lisa Cruz; Miranda Ånäs; [2021]
    Nyckelord :Självservice; Självserviceteknologier; Servicemöte; Kundbemötande; Värde; Värdesamskapande; Dart-modellen; Tjänsteverksamheter; Hotellverksamheter; Social Sciences; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte: Skapa djupare förståelse för det nya servicemötet utan personal. Studien avser därmed att undersöka hur tjänsteverksamheter arbetar med självservicen för att skapa bra kundbemötanden. Slutligen vill studien även bidra med forskning om hur självservicen har förändrat servicemötet. LÄS MER