Sökning: "Miranda Ånäs"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Miranda Ånäs.
1. The Versatile Touchpoint: User-generated content as a new touchpoint in the customer journey
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this study was to investigate how a new touchpoint has emerged due to the customers or potential customers sharing their customer journeys on social media through user-generated content. Methodology: This paper takes a qualitative approach where netnography research has been conducted to collect data on the social media platform TikTok. LÄS MER
2. Strategier för det nya servicemötet
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Syfte: Skapa djupare förståelse för det nya servicemötet utan personal. Studien avser därmed att undersöka hur tjänsteverksamheter arbetar med självservicen för att skapa bra kundbemötanden. Slutligen vill studien även bidra med forskning om hur självservicen har förändrat servicemötet. LÄS MER