Sökning: "Mobile game"

Visar resultat 21 - 25 av 228 uppsatser innehållade orden Mobile game.

  1. 21. A new era of gamified financial applications: What does it mean? : A Qualitative study on how Gamification can influence user's motivation in MFAs.

    Master-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Tim de Verdier Below; Florian Istrefi; [2022]
    Nyckelord :Gamification; motivation; game elements; Mobile financial applications; Octalysis framework; self-determination theory;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 22. Raydio: Grafisk radiovågssimulering med strålspårning

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för matematik och datavetenskap (from 2013); Karlstads universitet/Avdelningen för datavetenskap

    Författare :Mattias Ivarsson; Alexander Lindström; [2022]
    Nyckelord :strålspårning; 5g; ray tracing; radio; gpu; datorgrafik;

    Sammanfattning : Den 5:e generationens mobilnätverk, som utlovat en ökning av bland annat tillgänglighet i förhållande till tidigare nätverksgenerationer, befinner sig just nu i en global pågående lanseringsfas. Lanseringen av 5G-nätet är tänkt att öppna möjligheter för ett stort antal nya användningsområden. LÄS MER

  3. 23. A Trust-Region Method for Multiple Shooting Optimal Control

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Shaohui Yang; [2022]
    Nyckelord :Trust Region Method; Optimal Control; Model Predictive Control; Sequential Quadratic Programming; Quadratic Programming; Inde_nte Hessian; Mobile Robots; Trust Region Method; Optimal Control; Model Predictive Control; Sekventiell kvadratisk programmering; kvadratisk programmering; obestämd hessian; mobila robotar;

    Sammanfattning : In recent years, mobile robots have gained tremendous attention from the entire society: the industry is aiming at selling more intelligent products while the academia is improving their performance from all perspectives. Real world examples include autnomous driving vehicles, multirotors, legged robots, etc. LÄS MER

  4. 24. Playing mind gamification : Theoretical evidence of addictive nature of gamification and identification of addictive game elements used in mobile application design

    Master-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatik

    Författare :Bushra Qazi Abbasi; Samrah Awais; [2022]
    Nyckelord :Gamification; addiction; game elements; Self- Determination Theory SDT ; Smartphone Addiction SA ; Intrinsic Motivation IM ; Extrinsic Motivation EM ; Flow; Five-Factor Model FFM Big Five Model; Hexad framework;

    Sammanfattning : Gamification is a modern concept that makes physical and digital activities engaging and enjoyable just like games. Game elements are added to mobile applications for user retention and engagement. One of the dark sides of gamification i.e. LÄS MER

  5. 25. Manipulativ speldesign : En jämförelse av dark patterns förekomst på olika spelplattformar

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT

    Författare :Josefin Jonsson; [2022]
    Nyckelord :Dark Patterns; Dark Game Design Patterns; Free to play; Gambling; Manipulativ speldesign; Mobilspel; Slotspel; Övertygande teknologi;

    Sammanfattning : Online gaming is today a popular everyday activity among both young people and adults. This has led to several new design methods such as dark game design patterns which aim to manipulate the user to act in a certain way that may not necessarily be in their best interest, with features that can be destructive to the user. LÄS MER