Sökning: "Mohammad Shehla"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Mohammad Shehla.

  1. 1. Anställdas reaktioner vid personalförändring. : Ett medarbetarperspektiv utifrån ett tjänsteföretag.

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Mohammad Shehla; Duru Melda; [2016]
    Nyckelord :Organizational change; personal change; resistance; employee; reactions; Personalförändring; motstånd; anställda; reaktioner;

    Sammanfattning : Uppsatsens titel: Anställdas reaktioner vid personalförändring, ett medarbetarperspektiv utifrån ett tjänsteföretag. Datum: 15 juni 2016 Nivå: Examensprojekt inom innovationsteknik, 15 HP Intuition: Akademin för Innovation, teknik och design. LÄS MER

  2. 2. KUNDVÄRDE INOM TJÄNSTEFÖRETAG : En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företagsperspektiv

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Mohammad Shehla; Duru Melda; [2016]
    Nyckelord :Service marketing; customer value; loyalty; disloyalty; customer orientation; marketing mix; Tjänstemarknad; kundvärde; kundlojalitet; illojalitet; kundorientering; marknadsmix;

    Sammanfattning : Uppsatsens titel: Kundvärde inom tjänsteföretag – En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företags perspektiv  Datum: 8 Jan 2016  Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 högskolepoäng  Instution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, EST, Mälardalens Högskola  Författare: Melda Duru & Shehla Mohammad  Titel: Kundvärde utifrån kundens och företagets perspektiv  Handledare: Magnus Linderström  Nyckelord: Tjänstemarknad, kundvärde, kundlojalitet, illojalitet, kundorientering, marknadsmix.  Frågeställning: Hur skiljer sig kundvärdet mellan en advokatbyrå och en mäklarbyrå?  Vilka är likheterna och olikheterna?  Syfte: Syftet med studien är att undersöka vilka likheter och olikheter det finns på kundvärde mellan en advokatbyrå samt en mäklarbyrå. LÄS MER