Sökning: "Mohammad Shehla"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Mohammad Shehla.
1. Anställdas reaktioner vid personalförändring. : Ett medarbetarperspektiv utifrån ett tjänsteföretag.
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : Uppsatsens titel: Anställdas reaktioner vid personalförändring, ett medarbetarperspektiv utifrån ett tjänsteföretag. Datum: 15 juni 2016 Nivå: Examensprojekt inom innovationsteknik, 15 HP Intuition: Akademin för Innovation, teknik och design. LÄS MER
2. KUNDVÄRDE INOM TJÄNSTEFÖRETAG : En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företagsperspektiv
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Uppsatsens titel: Kundvärde inom tjänsteföretag – En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företags perspektiv Datum: 8 Jan 2016 Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 högskolepoäng Instution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, EST, Mälardalens Högskola Författare: Melda Duru & Shehla Mohammad Titel: Kundvärde utifrån kundens och företagets perspektiv Handledare: Magnus Linderström Nyckelord: Tjänstemarknad, kundvärde, kundlojalitet, illojalitet, kundorientering, marknadsmix. Frågeställning: Hur skiljer sig kundvärdet mellan en advokatbyrå och en mäklarbyrå? Vilka är likheterna och olikheterna? Syfte: Syftet med studien är att undersöka vilka likheter och olikheter det finns på kundvärde mellan en advokatbyrå samt en mäklarbyrå. LÄS MER