Sökning: "NSD"
Visar resultat 11 - 14 av 14 uppsatser innehållade ordet NSD.
11. New Service Development : of SMS-lending companies in Sweden
Magister-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Master Thesis Linnaeus University, School of Business and Economics, Växjö, Sweden Authors: Juan Calcerrada, Henrik Wapner Tutor: Sarah Philipson Title: New service development of SMS-lending companies in Sweden Introduction: Many customers started to get into debt from taking sms-loans during the last years with the news being highlighted in media frequently. After the financial crisis in 2008, new laws & regulations were imposed on the sms-lending companies. LÄS MER
12. Toward service orientation in manufacturing firms : Requirements and challenges for innovation and new service development process The case of Ericsson AB
Master-uppsats, Projekt, innovationer och entreprenörskap; Tekniska högskolanSammanfattning : Moving toward services business is more than just a new source of revenue for the manufacturing firms. Increased competition blended with ever increasing demands from customers makes the transition toward services an essential shift for competitiveness and survival of manufacturing companies. LÄS MER
13. Key Criteria in Project Evaluation : A study of New Service Development
Master-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitetSammanfattning : Project evaluation is concerned with indicators setting and performance tracking along the life of a project. It plays an essential role to the success of any project and therefore demands special attention. At the heart of this process lies a system of criteria one has to take into account when performing the evaluation. LÄS MER
14. Tjänsteutveckling i en mogen bransch
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Utifrån den teoretiska referensramen har det empiriska undersökningen av kundbehov och önskemål för tjänsteutveckling på färjelinjen mellan Strömstad och Sandefjord analyserats och diskuterats. Undersökningen visar att då de modeller för tjänsteutveckling som idag finns ofta är vidareutvecklingar av modeller för produktutveckling, innebär det att de i de flesta fall ej är implementerbara på utvecklandet av nya tjänster. LÄS MER