Sökning: "New Sincerity"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden New Sincerity.

  1. 1. Implications of “New Norm” on the management of project teams within the electrical power industry

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Waqas Baig; Zeeshan Talib; [2022]
    Nyckelord :Project management; Trust; New Norm; Electrical power industry;

    Sammanfattning : Background: For an organization to grow, it is important that projects are completed timely with good quality. This requires that projects are managed successfully. Attributes of project managers, sub-project managers and team leaders help them to steer the projects in the right direction. LÄS MER

  2. 2. The Point of Play : Resuscitating Romantic Irony in Metamodern Poetics

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Engelska institutionen

    Författare :Jonathan Brott; [2018]
    Nyckelord :Metamodernism; Internet poetry; Romantic Irony; Alt-Lit; New Sincerity; Steve Roggenbuck; Friedrich Schlegel; Thomas Carlyle; Cathy Comstock; Paul de Man;

    Sammanfattning : This essay investigates the prospect of Romantic Irony’s potential resurgence in contemporary poetics and discusses its relevance and likeness with metamodernism. The internet has by now not only seeped into, but fully permeated, the process of literary production and distribution. LÄS MER

  3. 3. Communicating Banking Values Through Interactions- Investigating the communicative functions of interaction attributes within the banking sector

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)

    Författare :Johanne Amble Radford; [2018]
    Nyckelord :Interaction attributes; Interaction design;

    Sammanfattning : The present study explores the use of interactions for a communicative purpose, when it comes to communicate banking brand values through a website. By establishing important banking values, trust, sincerity and transparency this study investigates how interaction can be used to communicate those values, through the theory of interaction attributes. LÄS MER

  4. 4. Kan jämställdhet vara en möjlighet? : Hur användning av Femvertising påverkar varumärkesimage

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Matilda Ekman Vråmo; Eveline Castillo Haglund; [2017]
    Nyckelord :Femvertising; Brand Image; Advertising; Attitude towards the ad; Attitude towards the brand; Feminism; Empowerment; Brand Personality; Femvertising; varumärkesimage; reklam; reklamattityder; varumärkesattityder; feminism; egenmakt; varumärkespersonlighet;

    Sammanfattning : Bakgrund: Spridningen av feministiska budskap och firandet av kvinnors mångfald har lett till att en ny kategori av marknadsföring har uppkommit, kallad Femvertising. Det finns en osäkerhet i hur reklam som använder sig av denna reklamform uppfattas av konsumenter, vilket gör det intressant att undersöka huruvida konsumenters attityder samt associationer kopplade till ett varumärke påverkas vid användning av Femvertising. LÄS MER

  5. 5. (S)examensarbete

    Kandidat-uppsats, Konstfack/Textil

    Författare :Cecilia Pfaff; [2016]
    Nyckelord :art; textile art; knitting; crochet; sex; sexy; sexiness; Instagram; selfie; performance; sun chair; craftivism; Dolly Parton; body; feminism; #xxxjobb; #123sexy; konst; textilkonst; stickning; virkning; sex; sexig; sexighet; Instagram; selfie; performance; solstol; craftivism; Dolly Parton; kropp; feminism; #xxxjobb; #123sexy;

    Sammanfattning : Preface: Thank you to all the women in my life who have supported me through this process; to my mother, to my other mother (Susan), to Kara, to Jordan and, of course, to Dolly. Summary: (S)examensarbete is a journey through which I have questioned if knitting can be sexy. LÄS MER