Sökning: "Nya försäljningsstrategier"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Nya försäljningsstrategier.

  1. 1. Att lyckas med digitala säljstrategier inom svensk telekom

    Master-uppsats, KTH/Organisation och ledning

    Författare :MIKAEL HULTÉN; [2016]
    Nyckelord :Digitalisation; Sales strategy; B2B sales; Customer decision Journey; Digital Business; Digitalisering; försäljningsstrategi; B2B-försäljning; Digital Business;

    Sammanfattning : I dagens värld där digital och teknisk utveckling rör sig snabbt tvingas företagen att skapa dynamiska affärsmodeller anpassande efter dynamiska marknadsförutsättningar. Kunderna blir allt mer digitala, förväntar sig realtidstjänster och är mindre öppna för komplikationer. LÄS MER

  2. 2. Kundtillfredsställelse : En undersökning kring hur olika försäljningsstrategier skapar kundtillfredsställelse inom e-handel

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan; Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan; Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :Emelie Köster; Malin Janitzek; Sofia Bernestål; [2014]
    Nyckelord :E-handel; Nelly; com; Försäljningsstrategier; Kundtillfredsställelse; Personlig försäljning;

    Sammanfattning : E-handelns omsättning ökar ständigt, i snabbare takt jämfört med den traditionella detaljhandeln, var av kläd- och skobranschen utgör den näst största andelen försäljning via e-handel. Tack vare e-handeln kan man konsumera vart man än befinner sig, när som helst och få tillgång till ett bredare sortiment. LÄS MER

  3. 3. Attitudes towards hedging by diversified and non-diversified farmers : a comparative qualitative study

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Charlotte Eke-Göransson; Magnus Rinman; [2012]
    Nyckelord :selling strategy; hedging; risk; risk management; decision making theory; expected utility theory; portfolio theory;

    Sammanfattning : Deregulation on the market for agricultural products leads to a more globalised market with increasing price fluctuations. This, in turn, places the farmer in positions influenced by new risks but also improved opportunities. The farmers are faced by uncertainty in terms of financial outcome. LÄS MER