Sökning: "Omni-Channel"

Visar resultat 21 - 25 av 71 uppsatser innehållade ordet Omni-Channel.

  1. 21. Clicks and Bricks in a Symbiosis : A qualitative study about the value of the physical store in a digital era

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Linnéa Axelson; [2020]
    Nyckelord :Physical Store; Online Store; Omni-channel Strategy; Holistic Experience; Value Creation;

    Sammanfattning : Background and Problem DiscussionA paradigm shift in retail is evident due to the increase of customers purchasing productsonline, where digitalization has created a concern regarding the existence of the physical storein today’s digitalized society. On the other hand, e-commerce has been seen as an opportunityfor retail stores to use as a strategy where physical and digital work together in a symbiosisfor creating unified messages and experiences for the consumers across channels. LÄS MER

  2. 22. Central Warehousing and Omni channel logistics strategy : A case study of baby products provider and clothing retailer

    Master-uppsats, Jönköping University/IHH, Centre of Logistics and Supply Chain Management (CeLS)

    Författare :Mansoor Ahmed Gondal; [2020]
    Nyckelord :Retailing; Warehouse management; ERP;

    Sammanfattning : Background: Retailing industry has been growing all around the world tremendously. We will see a remarkable change and improvement in clothing and baby products retailing industries in Sweden. Previously, companies either try to sell through traditional brick and mortar physical stores or online. LÄS MER

  3. 23. Self transportation of goods for consumers from a retail store: A Pilot study

    Master-uppsats, Lunds universitet/Förpackningslogistik

    Författare :Shebin Thomas; [2020]
    Nyckelord :Supply chain management; consumers; last-mile delivery; retail management; self-service; packaging design; packaging logistics.; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The Last-mile delivery is seen as an emerging attention due to the increased focus on e-commerce and Omni-channel retailing. Due to these and since it involves end consumers, organizations look for innovative solutions to provide customers with a service fulfillment option. LÄS MER

  4. 24. Generation Y and digital banking : How can traditional Swedish retail banks address the needs and behavior of Generation Y in digital banking?

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Ludvig Wedberg; [2019]
    Nyckelord :Open banking; PSD2; Multisided platforms; Personalization; Customer experience; Customer journey; Generation Y;

    Sammanfattning : The financial sector is transforming as a result of PSD2 and open banking. The traditional retail banks face new competition from FinTechs and BigTechs. 78 percent of Nordic banks are concerned by the threat of disruption and 88 percent think that they need to rethink their business model. LÄS MER

  5. 25. "Vi säljer upplevelser" : En studie om hur motorcykelbranschen kan stärka sitt erbjudande över hela året genom en omnikanalstrategi

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Strand Henrik; Oskar Östlund; [2019]
    Nyckelord :Omnikanalstrategi; säsongsförsäljning; upplevelseekonomi; motorcykelbransch; touchpoints; CEM; CRM;

    Sammanfattning : Titel ”Vi säljer upplevelser” - En studie om hur motorcykelbranschen kan stärka sitt erbjudande över hela året genom en omnikanalstrategi   Nyckelord    Omnikanalstrategi, säsongsförsäljning, upplevelseekonomi, motorcykelbransch, touchpoints, CEM, CRM   Forskningsfråga På vilka sätt kan motorcykelbranschen med säsongsbetonad försäljning använda sig av en omnikanalstrategi för att stärka sitt varumärke och skapa erbjudanden genom hela året?   Syfte Syftet med studien är att öka kunskapen om hur MC-branschen kan använda en omnikanalstrategi som hjälper motorcykelåterförsäljare att stärka sitt varumärke och öka försäljningen och sina erbjudanden under hela året oberoende av säsong.   Metod Studien har använt en kvalitativ forskningsstrategi med ett abduktivt angreppssätt. LÄS MER