Sökning: "Online advertising channel"
Visar resultat 1 - 5 av 18 uppsatser innehållade orden Online advertising channel.
1. Personlig integritet och personanpassade annonser : En kvalitativ studie om konsumenters upplevda fördelar och risker med insamling av personliga uppgifter till personanpassad annonsering
Kandidat-uppsats, Södertörns högskolaSammanfattning : Purpose: The purpose of the study is to investigate how consumers reason about personalized online advertising. Research questions: Do consumers perceive the risks and benefits of personalized online advertisements? How do consumers adapt their behavior based on the risks and benefits perceived by online personalized advertisements? Methodology: This study is implemented using a qualitative research method and a deductive approach. LÄS MER
2. Instagram Influencers Impact on Customers' Intention on Purchasing Perfume
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: Celebrity endorsements is a marketing strategy that has been long used bymarketers to strengthen brands' reputations. Nowadays, due to the fast growth of socialmedia, number of people using social media increase day-by-day. Hence, the use of digitalplatforms as marketing channel has increasing. LÄS MER
3. Användning av digitala marknadsföringskanaler : En kvalitativ fallstudie om hur sökmotorer integreras med digitala marknadsföringskanaler
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med denna studie är att öka kunskapsområdet och förståelsen kring företagens användning av sökmotoroptimering och sökmotormarknadsföring, avseende integrering med andra digitala marknadsföringskanaler. Teoretisk referensram: De teorier som använts i denna studie är Push/Pull, The 4S Web Marketing Mix Model, Integrated Marketing Communication Mix och Digital Marketing Channel Decision Model. LÄS MER
4. Analysis of Chinese millennial consumers' preference for online advertising channel in China
Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : An increasing number of foreign companies want to enter the Chinese market. Online advertising is one of the indispensable means of the company's operation and marketing, and foreign companies poorly understood the online advertising channels in China. LÄS MER
5. Hur arbetar Tesla för att nå ut till sin publik?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: How is Tesla reaching their audience? Seminar date: 31 may 2018. Course: FEKH29, Degree Project Undergraduate level, Business Administration, Undergraduate level, 15 University Credits Points Authors: Andreas Kandefelt, Henrik Svantesson and Martin Wesström. LÄS MER