Sökning: "Oriflame"
Visar resultat 11 - 15 av 25 uppsatser innehållade ordet Oriflame.
11. Conditioning the Supply Chain in a Fast Moving Consumer Goods Business : Using value stream mapping to visualise, condition, manage information and product flow in Oriflame
Master-uppsats, KTH/Industriell produktionSammanfattning : Oriflame, since it was founded in Sweden in 1967 has become a major player in the cosmetics industry. The impressive annual growth of 17% that Oriflame has had in the last 17 years requires evidently a lot from the supply processes. LÄS MER
12. Product Classification in Supply Chain
Master-uppsats, KTH/Industriell produktionSammanfattning : Oriflame is a famous international direct sale cosmetics company with complicated supply chain operation but it lacks of a product classification system. It is vital to design a product classification method in order to support Oriflame global supply planning and improve the supply chain performance. LÄS MER
13. Kunskapsöverföring vid en global strategi : Oriflame Pakistan
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : I denna uppsats undersöks hur ett företag med global strategi, Oriflame, överför kunskap om sin kärnkompetens: försäljning. Företaget som har en global strategi förutsätter att alla enheter inom företaget ska agera likadant oberoende av marknad. För att denna strategi ska lyckas blir kunskapsöverföringen avgörande. LÄS MER
14. Standardisering eller lokalanpassning : En studie av Oriflame Cosmetics reklam inom regionen EMEA
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna kandidatuppsats behandlar ämnet reklam i termer av standardisering och lokalanpassning. Avsikten har varit att ta reda på hur Oriflame Cosmetics har valt att standardisera eller lokalanpassa sin reklam inom regionen EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika), samt i vilken utsträckning Oriflames lokala representanter kan medverka i denna process. LÄS MER
15. Brand name translation : How translation distorts Oriflame’s Chinese brand name communication
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This pre-study explores how the process of translating from English to Chinese may distort intended brand name messages, using Oriflame as a case study. The findings show that the brand name had a tendency to be perceived as phonetic rather than phonosemantic and that the character combination was perceived to make no clear sense. LÄS MER