Sökning: "PR Plan"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden PR Plan.
1. Journalistaspiranterna En kvalitativ studie om hur ungdomar som läser journalistinriktning på gymnasiet ser på journalistyrket
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : The purpose of this study is to examine the underlying causes of whether young students (age 17-19) who study the program with a journalistic focus at a gymnasium level of education will or will not continue on with a journalistic career. These causes will explain the reasons and doubts that our interviewees hold, which will further indicate the ideas and preconceptions of active journalists that constitute the journalistic business field. LÄS MER
2. Kuppa kuppen : En fallstudie av planerad kommunikation, där långsiktig plan möter kortsiktig strategi
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för mediestudierSammanfattning : I en alltmer konkurrensmässig värld, där synbarheten blir allt viktigare, fyller public relations en viktig funktion i hur företag finner och behandlar relationer till sina följare. En ny trend är att utelämna information i kampanjer för att skapa förvirring och därmed få nyhetsvärde. LÄS MER
3. Developing a Guideline for Start-ups and Small Scaled Companies for the Selection and Usage of Social Media: A CASE STUDY ANALYSIS OF CLAIMONY
Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)Sammanfattning : This study investigates the role of social media on the outreach and customer engagement within start-ups and small scaled companies and presents a guideline on the selection and usage of social media platforms for such companies.Within the last decade rapid development of social media has revolutionized the way of communication and interaction. LÄS MER
4. Sociala verktyg på en digital marknadsplats : Ett ramverk för användning av sociala medier i marknadsförings- och PR-syfte
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatikSammanfattning : Abstract Digital media in general and social media in particular are becoming more and more important to businesses across the globe. It is an effective way to reach out to consumers and establish a good relationship with existing customers. Most companies today use digital media in order to market themselves and to establish good public relations. LÄS MER
5. Nina på nätet : En netnografisk studie av politisk kommunikation i de sociala medierna
Kandidat-uppsats, Fakulteten för ekonomi, kommunikation och ITSammanfattning : The Swedish election year of 2010 has just begun and the political actors are mobilizing their communication efforts to win the votes of the public. The political campaigns of 2010 have the potential to be the first where a new channel for political communication has the potential to make a difference – the social media. LÄS MER