Sökning: "Paola Rashid"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Paola Rashid.

  1. 1. Managing Brand Equity in an Integrated Marketing Communication Strategy : - A Case Study in the FMCG industry of the effectiveness and synergies of digital marketing channels.

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Paola Rashid; [2014]
    Nyckelord :Digital marketing communication; Digital Touchpoints; Touchpoints; Integrated Marketing Communication; Awareness; Associations; Sales; FMCG;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this thesis is to add empirical findings of IMC strategies utilizing digital- and traditional marketing communication channels to build and maintain brand equity in the FMCG industry. More specifically awareness, associations/image and sales that are said to be critically affected by communication are the focus of the study. LÄS MER

  2. 2. Standardisering VS Anpassning och korrelationen till lönsamhet : En flerfallsstudie om hur anpassningsgraden av marknadsstrategier påverkar prestation

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Cecilia Melki; Paola Rashid; [2011]
    Nyckelord :Marketing; marketing strategies; alignment; standardization; market share; FMGC; Marknadsföring; marknadsstrategier; anpassning; standardisering; marknadsandelar; FMGC.;

    Sammanfattning : Syfte: Studien syftar till att undersöka förhållandet mellan standardisering och anpassning. Detta genom att undersöka prestationen för olika marknadsstrategier beroende på anpassningsgrad samt omvärldsfaktorer. LÄS MER

  3. 3. Konsten att mäta tjänstekvalitet : En utvärdering av tre instrument för att mäta tjänstekvalitet i kollektivtrafiken

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Paola Rashid; Shannet Fessehazion; [2009]
    Nyckelord :tjänstekvalitet; SERVQUAL; SERVPERF; Zone of tolerance; instrument;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to analyze and evaluate the suitability of the three instruments SERVQUAL, SERVPERF and Zone of tolerance to measure service quality, from the respondents' perspective. This study has been carried out by a quantitative method in which respondents answered three questionnaires, which was based on the three instruments. LÄS MER