Sökning: "Participant Observation"
Visar resultat 16 - 20 av 632 uppsatser innehållade orden Participant Observation.
16. Experiencing Lockrop : A phenomenological approach to contemporary practice of Swedish herding calls
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för musikvetenskapSammanfattning : The purpose of this master’s thesis is to gain knowledge and understand of contemporary lockrop(Swedish herding calls) practices from the perspectives of those who engage with it. It aims to dothis by paying close attention to the nuanced phenomenological aspects that may shape experiencewithin the moment in which practice occurs. LÄS MER
17. Kunskapshantering på ett fintechbolag - En kvalitativ studie om uppfattning och främjande av kunskapsspridning
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Kunskap är en resurs som många företag baserar sin verksamhet på. Detta ställer dock krav på en fungerande kunskapsspridning för att företaget ska kunna nyttja resursen till fullo. LÄS MER
18. Impact of gamification on employee motivation in situations of change in medium-size organisations in the United Kingdom.
Magister-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : This thesis tries to provide a comparative study and complimentary data analysis into the effectiveness of game design patterns such as LEGO Serious Play, Leaderboards and Collective voting in terms of the impact that gamification has in change management framework. The study is looking at how gamification impacts employees from a motivational and engagement, in change management tasks, perspective. LÄS MER
19. Digital media use towards relationship initiation in marketing : A qualitative study of Swedish Micro-firms in a B2B context
Master-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : This thesis aims to explore what and how Swedish micro firms use digital media towards relationship initiation in a Business-to-Business (B2B) context. Digital media has been increasingly studied in marketing over time, but it has been predominated by Business-to- Customer (B2C) context, while the Business-to-Business context lacks attention, micro B2B firms even less in particular. LÄS MER
20. Alla våra samtal... : En vetenskaplig essä om kollegialt lärande, relationer och språk
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Lärarutbildning och Estetiska lärprocesserSammanfattning : Titel: Alla våra samtal...- En vetenskaplig essä om kollegialt lärande, relationer och språk. LÄS MER