Sökning: "Personal Characteristics Affecting Consumers Behavior"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Personal Characteristics Affecting Consumers Behavior.

  1. 1. E-commerce or physical store : Factors and characteristics affecting consumer behavior during a pandemic crisis

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Anna Rosenlund; Anna-Linnéa Berg; [2022]
    Nyckelord :Pandemic crisis; Covid-19; Consumer Behavior; E-commerce; Physical store; Economic characteristics; Psychological characteristics; Environmental characteristics; Demographic factors;

    Sammanfattning : In the year 2020, COVID-19 was a worldwide phenomenon. Changes in personal behavior and consumer behavior resulted from the new restrictions. Because of COVID-19, many consumers purchase groceries online rather than in physical stores. LÄS MER

  2. 2. Jag möts av destinationsmarknadsföring dagligen på sociala medier : En studie om konsumenternas tolkning av destinationsmarknadsföring på sociala medier

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Turismvetenskap

    Författare :Jessica Vaca Vaca; Patricia Tanaveerapong; [2019]
    Nyckelord :Destination marketing; Social Media; Qualitative method; WOM; eWOM; Social Media Marketing; The Buyer Decision Process; Personal Characteristics Affecting Consumers Behavior; Push- and Pull Factors; Destinationsmarknadsföring; sociala medier; kvalitativ metod; sociala media marketing; WOM; eWOM; Konsumentens beslutsprocess; Personliga egenskapers påverkan på konsumenternas köpbeteende; Push- och Pull faktorer;

    Sammanfattning : Under de senaste åren har det blivit allt vanligare för konsumenter att använda sig av sociala medier, främst inom turismindustrin. Det är vanligt för konsumenter att idag stöta på nya destinationer och att viljan av att resa uppstår genom sociala medier. LÄS MER

  3. 3. Blog Influence on Consumer Information Search : From a Consumer’s Perspective

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Charlotta Hellström; Emma Hammer; Emma Martin; [2015]
    Nyckelord :Blog marketing; information search; blog characteristics; blog influence; consumer behavior; online information; online communication;

    Sammanfattning : Title: Blog Influence on Consumer Information Search Authors: Emma Hammer, Charlotta Hellström & Emma Martin Tutor: Jonas Dahlqvist Date: 2015-05-11 Key Words: Blog marketing, information search, blog characteristics, blog influence, consumer behavior, online information, online communication Abstract Information search is crucial to consumers because it can potentially lead to better decision-making, therefor it is argued to be the most important aspect during the consumer decision process (Beatty & Smith, 1987; Schmidt & Spreng, 1996). The Internet has greatly impacted the way consumers search for information (Peterson & Merino, 2003). LÄS MER