Sökning: "Pia Carlström"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Pia Carlström.

  1. 1. Närståendes erfarenheter av stöd efter dödsfall i palliativ vård

    Kandidat-uppsats, Sektionen för hälsa och samhälle

    Författare :Pia Carlström; Christina Wendel; [2013]
    Nyckelord :relatives; needs; experience; support; after death; palliative care; närstående; behov; erfarenhet; stöd; efter dödsfall; palliativ vård;

    Sammanfattning : Bakgrund: Att vara närstående vid livets slut och att förlora en av sina närmaste är oftast mycket svårt. Närstående kan ha behov av stöd efter dödsfallet för att kunna hantera sin situation och sorg. Den palliativa vården grundar sig på fyra hörnstenar där en är stöd till närstående. LÄS MER

  2. 2. Lojal Latmask eller Nostalgiska Nils? - en studie inom bankbranschen om huruvida lojalitet grundas i en relation till ett varumärke

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Olivia Borsos; Malin Engblom; Stéphanie Carlström; [2010]
    Nyckelord :Trade; kundtillfredsställelse; varumärken; sanningens ögonblick; relationer; kundlojalitet; varumärkeslojalitet; Handel; Social Sciences;

    Sammanfattning : Uppsatsens titel: Lojal Latmask eller Nostalgiska Nils? - en studie inom bankbranschen om huruvida lojalitet grundas i en relation till ett varumärke Universitet/institution: Institutionen för Service Management vid Lunds universitet, Campus Helsingborg. Kurs: SMTX07, Service Management – Examensarbete. 15 hp. LÄS MER

  3. 3. Hjälpa eller Stjälpa? Konsumentens förhållningssätt gentemot ekologiska kläder och informationens betydelse för skapandet av ett beteende.

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Malin Engblom; Olivia Borsos; Stéphanie Carlström; [2009]
    Nyckelord :ekologiska kläder; konsumtion; information och beteende; Trade; Handel; Market study; Marknadsanalys; Business and Economics;

    Sammanfattning : Sammanfattning Uppsatsens titel: Hjälpa eller Stjälpa? - Konsumentens förhållningssätt gentemot ekologiska kläder och informationens betydelse för skapande av ett beteende. Universitet: Lunds Universitet, Service Management, Campus Helsingborg. LÄS MER