Sökning: "Process-based Writing"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Process-based Writing.
1. Stalking the Zone of Sentience : A Journey with Glass
Master-uppsats, Konstfack/Keramik & GlasSammanfattning : In this writing, I guide the reader through different aspects of the emotional understanding and experiencing of art. The general purpose of the research is to argue that aesthetic experience is intertwined with various emotional stages. LÄS MER
2. Machine learning and Neural networks in Fake news detection : A mapping study
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Fake news, or information disorder, is a societal problem that could be partially remedied by automatic detection tools. While still a young research field many such tools have been proposed in academic writing. LÄS MER
3. Gymnasieelevers uppfattningar om svensklärares återkoppling : En kvalitativ och kvantitativ studie om hur gymnasieelever uppfattar svensklärares återkoppling i skrivprocessen
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Karlstads universitet/Institutionen för språk, litteratur och interkultur (from 2013)Sammanfattning : Följande didaktiska studie har syftet att undersöka gymnasieelevers uppfattningar om svensklärares återkoppling i skrivprocessen. Förhoppningen med syftet är att urskilja eventuella utvecklingsmöjligheter inom formativ bedömning och skrivundervisning för svensklärare. LÄS MER
4. Processbaserat skrivande i högstadieskolor och dess inverkan på elevmotivation
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : Throughout our teacher training program, we have noticed that students struggle to see the reason with writing task designs that are short and concludes upon the end of the lesson. Therefore, this degree project aims to gain an insight to whether the methods used in process writing and its various concepts can be used efficiently within schools to assist students in reaching higher grades and have higher rates of academic success, as well as discover the impacts of motivation tied in with the use of these specific task designs. LÄS MER
5. Feedback as Formative Assessment on EFL Students’ Writing
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : Providing feedback on students’ written tasks is a common aspect in today’s classrooms. Feedback affects students’ written language learning by either enhancing it or hindering it, depending on what, how and when it is given. LÄS MER