Sökning: "Questionnaire-survey"

Visar resultat 1 - 5 av 654 uppsatser innehållade ordet Questionnaire-survey.

  1. 1. Vuxnas synpunkter om främjandet av förskolebarns kostvanor : En kvantitativ studie om förskolans personal och vårdnadshavares synpunkter om samverkan och ansvar gällande barns kostvanor

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Karlstads universitet

    Författare :Ida Brokvist; Klara Danielsson; [2024]
    Nyckelord :Children s dietary habits; Communication; Cooperation; Distribution of roles; Preschool;

    Sammanfattning : In this study, we wanted to investigate, analyze and compare staff working in groups of children and the views of guardians regarding children's dietary habits in preschool. This to be able to draw conclusions about whether the collaboration works, whether it´s sufficient to promote children's dietary habits and who they believe the responsibility rests most heavily on. LÄS MER

  2. 2. Influencer marketing inom hudvårdsbranschen : En kvantitativ studie om konsumenters attityd och köpintention

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Mikaela Isacson; Danayit Yibrah; [2024]
    Nyckelord :Social media; Influencer marketing; Attitude; Purchase intention; Interaction; Trust.; Sociala medier; Influencer marketing; Attityd; Köpintention; Interaktion; Förtroende.;

    Sammanfattning : Datum:   2024-01-04 Nivå:    Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 hp Akademi:   Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens  Universitet.  Författare:   Danayit Yibrah   &   Mikaela Isacson                     (00/12/10)                 (99/02/26) Titel:    Influencer marketing inom hudvårdsbranschen Handledare:   Pejvak Oghazi Nyckelord:   Sociala medier, Influencer marketing, Attityd, Köpintention,  Interaktion, Förtroende. LÄS MER

  3. 3. ATTRAHERA OCH BEHÅLLA REKRYTERARE - En kvantitativ undersökning inom rekryteringsbranschen om vad medarbetare uppskattar hos arbetsgivare

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet / / Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap

    Författare :Johanna Kalered Martinsson; Thyra Svensson; [2023-09-13]
    Nyckelord :Employer Branding; Employer Value Propositions; Generations; Human Resource Management; Talent Attraction;

    Sammanfattning : This study aims to investigate which employer value propositions, EVPs, are valued most highly by employees in the recruitment industry. The study's purpose is further extended to examine whether generational differences can be observed in the evaluation of EVPs. A quantitative approach with a questionnaire survey was used. LÄS MER

  4. 4. Behaviours of older adults in urban outdoor environments during warm days

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för geovetenskaper

    Författare :Sandra Lujic; [2023-08-18]
    Nyckelord :Older adults; urban outdoor environments; behaviour; preferences; thermal comfort;

    Sammanfattning : As a result of climate change, heat waves are expected to increase in frequency, duration, and severity, which is particularly threatening to the urban population. Vulnerable groups, including the older population, are more likely to be affected by adverse health effects due to heat exposure. LÄS MER

  5. 5. Energy retrofitting effect on perceived indoor climate: A case study of Estonian multi-family buildings

    Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för Energi och byggnadsdesign; Lunds universitet/Institutionen för arkitektur och byggd miljö

    Författare :Kadri Reinumägi; [2023]
    Nyckelord :Indoor environment; Thermal comfort; Indoor Air Quality; Window airing habits; Energy renovation; Occupant survey; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Energy renovations are an important measure for achieving the European Union’s target of climate neutrality by 2050. To meet the EU goal, Estonia needs to fully renovate 14 000 multi-family buildings by that time, affecting the indoor environment conditions of a large number of people. LÄS MER