Sökning: "Rebecka Kullenberg"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Rebecka Kullenberg.

  1. 1. Brewing Up a Storm: The Rise of Stars Coffee

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rebecka Kullenberg; Victoria Friman; Karin Forslund; [2023]
    Nyckelord :Trademark infringement; corporate brand management; Starbucks; Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. From Streaming to Evoking That Extra Feeling

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rebecka Kullenberg; Andrés Emilio Garcia Raffo; [2023]
    Nyckelord :Brand Attachment; Brand Experience; Brand Extensions; Consumer Attitude; Streaming Services; Business and Economics;

    Sammanfattning : This study aims to investigate how brand extensions within streaming services affect consumers’ attitudes and emotional attachment to the parent brand. Beyond fit and quality, we provide an explanation of the connection between brand extensions, emotional attachment, and consumer attitude. LÄS MER

  3. 3. Konsten att skapa en stamgäst

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Sara Nilsson; Rebecka Kullenberg; [2022]
    Nyckelord :house of brands; hotel and service industry; brand communication; relationship building strategies; strategic communication; co-creation; varumärkeskommunikation; relationsbyggande strategier; strategisk kommunikation; samskapande; Social Sciences;

    Sammanfattning : Denna studie syftar till att undersöka house of brands-strategin för varumärken inom hotellbranschen, samt att förstå de relationsbyggande strategierna bakom uppbyggnaden och kommunikationen av varumärkena. För att uppnå syftet med studien genomfördes en fallstudie med sju semistrukturerade intervjuer inom hotellgruppen ESS Group. LÄS MER

  4. 4. The challenges and opportunities of sustaining a brand through repositioning: The Jägermeister Case

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Rebecka Kullenberg; Felix Ellqvist; Nicholas-Joel Kisling; [2022]
    Nyckelord :Repositioning; corporate brand identity matrix; brand identity; brand image; Jägermeister; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this research paper is to examine the challenges of repositioning both in aligning the brand image with the brand identity and in sustaining the brand equity through creating consistency. This research is examined through the case of Jägermeister. Methodology: A qualitative research method was conducted. LÄS MER