Sökning: "Reference groups"
Visar resultat 16 - 20 av 426 uppsatser innehållade orden Reference groups.
16. The definition of fens and bogs : An international meta-study
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för biologisk grundutbildningSammanfattning : Disagreements on how fens and bogs are defined warrants an evaluation of how researchers classify these habitats. Ongoing work with a new typology for ecosystems creates an urgency to understand the classification in the field. LÄS MER
17. Den mediala framställningen av Theodor Engström,Almedalsmördaren : En kritisk diskursanalys om hur Theodor Engström framställts i Aftonbladet, Expressen och Svenska Dagbladet
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : The threat of lone offenders is a growing problem in Sweden and the world. In this study, three major Swedish newspapers have been selected and analyzed based on their portrayal of a lone wolf perpetrator: Theodor Engström, the man behind the knife murder of the psychiatry coordinator Ing-Marie Wieselgren during the political week in Almedalen, 2022. LÄS MER
18. Growth and quality of silver birch with different improvement levels
Master-uppsats, SLU/Southern Swedish Forest Research CentreSammanfattning : Silver birch is the most important broadleaf tree species in the context of wood production in Fennoscandia stating 12.9% of the total volume in Sweden (Nilsson et al., 2021). LÄS MER
19. Vilka är spelreglerna utanför plan för fotbollsklubbar, när supportrarna agerar domare? : En jämförande studie av vilka faktorer som utgör det supporterbaserade varumärkesvärdet i stads - och landsbygdsklubbar
Kandidat-uppsats, Högskolan Väst/Institutionen för ekonomi och itSammanfattning : Fotbollssupportrar återkommer till en klubbs matcher även om de senaste resultaten har varit dåliga. Referensgrupper har visat sig kunnat påverka supporterlojaliteten som vidare påverkar ett varumärkes supporterbaserade kapital. LÄS MER
20. From Coffee Breaks to Communication Breakthroughs : A Quantitative Study of a Fika Campaign: Shaping Strategic Communication in the Digital Age
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : This research paper investigates the effectiveness of a campaign conducted by me and SJ to recruit new members on board trains, focusing on the interplay between strategic communication, demographic factors and technology use. With the increasing majority of online platforms and the pervasiveness of smartphones, the study recognizes the significance of mobile media and technologies like QR codes in shaping everyday experiences. LÄS MER