Sökning: "Return behaviour"
Visar resultat 1 - 5 av 154 uppsatser innehållade orden Return behaviour.
1. Konsumentbeteenden och hållbarhet. En kvalitativ studie av hur konsumentbeteenden påverkar hållbarhetsaspekterna av online försäljning av kosmetiska produkter, inklusive returer
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The ever-growing e-commerce brings many opportunities for society's consumers and businesses. Digitization has strongly contributed to these opportunities and has, among other things, facilitated the search for information and increased the range for the customer. LÄS MER
2. The Arctic in Transition : Great Power Competition at the End of the Post-Cold War Order
Master-uppsats, FörsvarshögskolanSammanfattning : This study uses defensive realism, offensive realism and power transition theory (PTT) in order to examine the great powers’ grand strategies in the Arctic region, aiming to recontextualise the security theatre in the Arctic as a reflection of the return of great power politics and the end of Arctic exceptionalism, and to examine the explanatory power of the different strands of realism on the great power behaviour identified in their Arctic strategies. The study is conducted using qualitative content analysis and utilises Jacob Westberg’s theorisation of grand strategies through the categories of context, ends, means and ways as analytical framework, to which the theoretical framework is applied. LÄS MER
3. Effect of temperature on early stage adhesion during TiAlN sliding against Inconel 718 and Stainless steel 316L : High temperature tribology
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för teknikvetenskap och matematikSammanfattning : High-performance materials such as stainless steels and nickel based super alloys are widely used in demanding applications where high mechanical and thermal properties are required. The applications of super alloys are mainly found in jet engines, power plants and gas turbines demanding high fatigue strength, corrosion and oxidation resistance as well as wear resistant properties. LÄS MER
4. Hur kan konsumentens returbeteende vid onlineköp minimeras med stöd från det digitala verktyget mobile augmented reality (MAR)? : En kvalitativ studie om hur mobile augmented reality (MAR) kan vara ett behjälpligt digitalt verktyg för att modifiera returbeteendet hos konsumenter vid onlineköp
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Datum: 2023-05-31 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 högskolepoäng Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet. Författare: Sivan Dana, Alina Music Titel: Hur kan konsumentens returbeteende vid onlineköp minimeras med stöd från det digitala verktyget mobile augmented reality (MAR)? Handledare: Sara Melén Hånell Nyckelord: E-handel, modebranschen, digitalisering, virtuella provrum, Mobile AugmentedReality (MAR), returbeteende Teoretisk utgångspunkt: The Theory of Planned Behaviour Syfte: Syftet med studien är att med hjälp av kvalitativ metod undersöka hur konsumentersreturbeteende kan minimeras med användning av Mobile Augmented Reality (MAR). LÄS MER
5. Pick and click: The use of buy-now-pay-later in the scope of bracketing purchase behaviour
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Enabled by technological advancements, e-commerce has taken over the retail space expeditiously the past decade. Without the typical brick-and-mortar store, retail brands face novel shopping behaviours that are tricky to comprehend. LÄS MER