Sökning: "Reward"
Visar resultat 1 - 5 av 907 uppsatser innehållade ordet Reward.
1. “Det finns ingen chef eller människa i världen som hinner med det som en enhetschef ska göra” : En kvalitativ studie om upplevelsen av ett hållbart arbetsliv som enhetschef inom äldreomsorgen
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för beteende-, social- och rättsvetenskapSammanfattning : Studiens syfte var att undersöka första linjens chefers upplevelse av att arbeta inom svensk äldreomsorg och förutsättningar för ett hållbart arbetsliv. Att orka, kunna och vilja jobba ett helt arbetsliv med tillgång till ett starkt stöd och delaktighet är några aspekter av ett hållbart arbetsliv. LÄS MER
2. Zen Practice for the environment : A study of how Zen practice can help nurturing a healthy view of the environment
Master-uppsats, Uppsala universitet/Teologiska institutionenSammanfattning : In this thesis, I explore how Zen can provide practices that help remedy the environmental problems that may arise from how the environment is viewed. I argue that two ingredients should be part of a good strategy to change how one views the environment. Firstly, a good strategy should not be in conflict with the worldview one holds. LÄS MER
3. Belöningssystem Och Motivation I Små- Och Medelstora Redovisningsbyråer I Sverige : En kvalitativ studie om användningen av belöningssystem och dess påverkan på anställdas motivation och nöjdhet
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Background and problеms: In thе accounting industry, charactеrizеd by intеnsivе workloads and high dеmands, small and mеdium-sizеd firms facе thе challеngе of compеting for a limitеd pool of qualifiеd workforcе. Simultanеously, thеy must navigatе rеsourcе constraints whilе maintaining еfficiеncy and quality in thеir opеrations. LÄS MER
4. Exploring older adults' interaction with a gamified memory task. A pilot study to assess usability of the 'Brain Blossom' game
Kandidat-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologiSammanfattning : The research employed a qualitative methodology to gather insights regarding the performance, as well as the emotional and physiological reactions of older adults engaging with the "Brain Blossom" game over three sessions. This was achieved by utilizing self-reported information, encompassing tools such as the Self Assessment Manikin scale and usability experience (UX) questionnaires. LÄS MER
5. DIFFERENTIAL OUTCOME TRAINING AND HUMANOID ROBOT FEEDBACK ON A VISUOSPATIAL GAMIFIED TASK: An experimental study investigating learning, affective social engagement cues and cognitive learning strategies
Kandidat-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologiSammanfattning : By combining Differential Outcome Training (DOT), the usage of unique stimulus-response pairings, and feedback from a humanoid simulated robot (SDK) this study aims to improve learning performance of subjects on a visuospatial gamified memory task. This is achieved by using the SDK as an interface for an algorithm that provides audiovisual, reinforcing feedback promoting engangement in a new dyadic setup for a gamified task. LÄS MER