Sökning: "Rinor Musliu"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Rinor Musliu.

  1. 1. Otydligt, tydligt eller underförstått? : En kvalitativ undersökning om kundförväntningar av reklam och direktreklam på sociala medier

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)

    Författare :Rinor Musliu; [2016]
    Nyckelord :Customer expectations; types of customer expectations; marketing; advertising; direct advertising; social media.; Kundförväntningar; typer av kundförväntningar; marknadsföring; reklam; direktreklam; sociala medier;

    Sammanfattning : Sammanfattning Kurs/Nivå:                   2EB01E, Kandidatuppsats Författare:                   Musliu, Rinor Handledare:                 Devine, Åsa Examinator:                Bill, Frederic Titel:                              Otydligt, tydligt eller underförstått? – En kvalitativ undersökning om kundförväntningar av reklam och direktreklam på sociala medier Nyckelord:                   Kundförväntningar, typer av kundförväntningar, marknadsföring, reklam, direktreklam och sociala medier Bakgrund:                   Kunder utsätts främst utav reklam och direkt reklam på sociala medier. Förutom den ”vanliga reklamen” på sociala medier finns även en ny form av direkt reklam. LÄS MER