Sökning: "Rosa Holm"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Rosa Holm.

  1. 1. Proactive Paths. Innovative Solutions for Today’s Sustainability Challenges

    L3-uppsats, Lunds universitet/Internationella miljöinstitutet

    Författare :Alisa Horbachevska; Annisa Nur Diana; Ari Ronai Durning; Arianna Sofia Campos Madrigal; Ariel Adimahavira; Bjarke Bjørch-Haderup; Björn Thorsten Rainer Schulz; Daniel Rojas Arias; Daniela Rosa Maria Alfaro Valle; Desirée Pettersson; Diljá Ólafsdóttir; Eidur Thor Árnason; Emiliano Vuillermoz; Emma Wikström; Florencia Linarez; Mario Gustavo Pacheco Portilla; Jacob Willer Holm; Javier Arenas Alonso; Jonelle St Lewis; Joud Alsuhaibani; Justine Auvrignon; Alexa Malick; Lukrecija Vaisyte; Marleen Mammen; Nina Andersson; Patricia Pasaribu; Sanchita Mahajan; Sascha Börgemann; Sergei Sorokin; Simon Schultheis; Simone Cimadomo; Zinyat Gurbanova; Wanying Liu; [2023]
    Nyckelord :circularity; rare earth elements; offshore wind industry; buildings decarbonisation; voluntary carbon market; mental resilience children Ukraine; accelerating innovation; climate adaptation; impact-driven software; wine Alentejo; circular electronics innitiative; nature-based learning; UNIDO; Earth and Environmental Sciences;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Cause-Related Marketing - En studie om konsumenters uppfattning av Rosa Bandet-produkter

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Jennifer Emam; Anna Ravn-Holm; Diem Bang; [2008]
    Nyckelord :Cause-related marketing CRM ; Rosa Bandet; Co-branding; Corporate Social Responsibility CSR ; Marknadsföringsstrategi; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Vårt syfte är att studera svenska konsumenters uppfattning om cause-related marketing på den svenska marknaden samt om detta påverkar deras köpbeslut. Undersökningen avser de CRM-kampanjer där företag samarbetar med välgörenhets-organisationer och tar fram specifika produkter för detta ändamål, som således kombinerar två varumärken. LÄS MER