Sökning: "Rosin"
Visar resultat 1 - 5 av 25 uppsatser innehållade ordet Rosin.
1. Bygga smakbroar : En jämförelsestudie mellan en expertpanel och en konsumentpanel
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolanSammanfattning : .... LÄS MER
2. Destination Facelift: Unveiling the Dynamic Capabilities that Rejuvenate Madeira Island
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: Destination Facelift: Unveiling the Dynamic Capabilities that Rejuvenate Madeira Island Date of the seminar: 2nd of May 2023 Course: BUSN39: Degree Project in Global Marketing Authors: Ivelina Petkova & Sofia Rosin Supervisor: Magnus Nillson Keywords: Destination Rejuvenation, Dynamic Capabilities, Destination Repositioning, Destination Diversification, Destination Marketing, Madeira Island Research Purpose: The purpose of this research paper is to explore the dynamic capabilities that enable destination repositioning and diversification and investigate how they rejuvenate Madeira Island as a tourist destination. Theoretical perspective: Destination rejuvenation was originally presented as a stage in Butler's (1985) Tourism Area Life Cycle Model (TALC), however, it has become an independent focus area in research that concerns the repositioning and diversification of tourism destinations. LÄS MER
3. Fysiskt aktiv med cancerdiagnos : En kvalitativ intervjustudie om upplevelser och erfarenheter av att vara fysiskt aktiv under och efter deltagande i anpassad gruppträninginom friskvården
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för hälsa, medicin och vårdSammanfattning : Bakgrund: Cancer drabbar årligen drygt 62 000 individer. Sjukdomen och behandlingar kan inskränka på fysisk funktionsförmåga och mental hälsa. Trots klarlagda positiva hälsoeffekter av fysisk aktivitet är det få individer som når den rekommenderade nivån. LÄS MER
4. The Moose in the Room: A Mercedes-Benz Case
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
5. Overstretching the Corporate Brand: How to Guide the Brand Image When Extending the Brand?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: This paper aims to research how large corporations with diverse brand portfolios navigate their brand image and how they can avoid the brand overstretching issue. Design/methodology/approach: The methodology of this study implied qualitative case study analysis of three international brands imposed to the risk of brand overstretching, supported by the customer survey, as well as proposed theoretical framework based on the literature review secondary data. LÄS MER