Sökning: "SEX GAME"

Visar resultat 1 - 5 av 113 uppsatser innehållade orden SEX GAME.

  1. 1. Tävla i bollspel? : En kvalitativ studie om idrottslärares attityd till tävling i bollspel i sin undervisning på högstadiet

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH/Institutionen för rörelse, kultur och samhälle

    Författare :Rezan Atmaca; Johannes Lindemark; [2024]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Aim The purpose of this qualitative study is to investigate attitudes to competition in ball gamesamong physical education teachers at junior high school. The study's questions are: 1. What attitude(s) do physical education teachers at junior high school have in theapplication of competitive elements in their own teaching of ball games? 2. LÄS MER

  2. 2. Geralt's Third Sword : Representation of sex in The Witcher 3: Wild Hunt

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesign

    Författare :Lynn Lynn Angerer; Mette Christiansen; [2023]
    Nyckelord :Gazes; Reward; Sex; The Witcher 3: Wild Hunt; Video Game; Women;

    Sammanfattning : This paper examines the representation of sex in the game The Witcher 3: Wild Hunt in terms of quest design, narrative, and sex scenes. Examining this topic is relevant to identifying misogynistic tropes in games and finding out where the portrayal of sex might be lacking or even harmful, for designers as well as consumers. LÄS MER

  3. 3. Spel som läromedel i matematikundervisning : en forskningsöversikt om vilka spel som rekommenderas i spelbaserad matematikundervisning

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Linköpings universitet/Analys och didaktik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Markus Joelsson; [2023]
    Nyckelord :Spelbaserat lärande; matematik; kunskapsinlärning; spel;

    Sammanfattning : Litteraturstudiens syfte är att redogöra för vilka spel som används inom matematikdidaktisk forskning som undersöker effekterna av spelbaserat lärande på kunskapsutveckling i matematiska. Utöver att redogöra vilka spel som används analyseras även vissa egenskaper spelen i forskningen har: om de är analoga eller digitala och om de utvecklats i pedagogiskt eller i underhållande syfte. LÄS MER

  4. 4. On-farm slaughter and emergency slaughter in Sweden : prerequisites for reducing food loss of pigs and cattle

    Master-uppsats, SLU/Department of Molecular Sciences

    Författare :Rasmus Björn; Albin Kauppi; [2023]
    Nyckelord :Animal welfare; Cattle; Mortality; On-farm slaughter; On-farm emergency slaughter; Pigs;

    Sammanfattning : Although consumers are responsible for much food waste, recent studies have shown significant losses on farm-level. A recent report published by the Swedish Board of Agriculture presented that 3% and 8% of pigs and cattle are lost respectively, requesting further research regarding the potential in salvaging meat through on-farm slaughter (OFS) and on-farm emergency slaughter (OFES). LÄS MER

  5. 5. Japanese Juxtaposition : A comparative study of Japanese and Western adult games

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för speldesign

    Författare :Kamiab Ghorbanpour; [2023]
    Nyckelord :Computer games; Ethnography; Japan; Adult Games; Video game industry; Japanese.;

    Sammanfattning : Japanese games have received extensive attention in academic and non-academic research. However, there has been a noticeable lack of study on Japanese adult games, despite their significant presence within the industry. LÄS MER