Sökning: "SME marketing management"
Visar resultat 16 - 20 av 33 uppsatser innehållade orden SME marketing management.
16. Management of Key Account Relationships in SMEs : A Resource-Based View
Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : Title: Management of Key Account Relationships in SMEs: A Resource-Based View Authors: David Gedda & Simon JohanssonLevel: Master thesis, 30 hpKeywords: Relationship Marketing, Key Account, Key Account Management,Customer Relationship Management, SME, High-performing firms Background: Management of firms most valuable customers, the key accounts,are of great importance for firms in general. This is in particulartrue for SMEs which battles with notably constrained resources. LÄS MER
17. Digital effect : En kvalitativ rapport om e-CRMs påverkan på långvariga kundrelationer inom B2B
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Frågeställning: Vilken påverkan har e-CRM, som ett stöd till relationsmarknadsföringen, på de långvariga kundrelationerna för SMF inom B2B i tjänstesektorn? Syfte: Syftet med rapporten är att beskriva och analysera vilken påverkan e-CRM har på långvariga kundrelationer. Rapporten kommer fokusera på små och medelstora företag (SMF) inom tjänstesektorn med B2B-relationer och genomförs som en fallstudie av Effect Reklambyrå AB. LÄS MER
18. Growth challenges of food processing small-sized enterprises : two cases from Bulgaria
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Small-sized food processing enterprises are a vital part of the manufacturing sector of Bulgaria. From their startup, all through the transition period and financial crises, until today, these enterprises have originated, grown, and struggled through many challenges. LÄS MER
19. Developing an integrated cross-cultural marketing communication strategy for software developing B2B SMEs
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : This thesis has been created as a response to the growing interest among small and medium-sized business-to-business software developers to internationalise in order to grow their businesses. The initial study of the problem lead to the insight that a strategic mix of communication channels is a key success factor for an internationalisation. LÄS MER
20. THE SWEDISH PARADOX REVISITED – WHY CANNOT SWEDISH SMES INNOVATE? - A literature review on Swedish SMEs’ inability to innovate
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Aim and Purpose The aim of this study is to examine Swedish SMEs’ inability to innovate against a framework of four barriers to innovation as presented by Mark S. Freel; Financing, Management and Marketing, Skilled Labour, and External Information and Linkages. LÄS MER