Sökning: "Sabina Hanna"

Visar resultat 1 - 5 av 13 uppsatser innehållade orden Sabina Hanna.

  1. 1. Interaktionsritualer i två onlinemiljöer : En netnografisk jämförelse mellan grupperna Incels och Forever Alone Women

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)

    Författare :Sabina Wilhelmsson; Hanna Fransson; [2023]
    Nyckelord :Incels; Forever Alone Women; interaktionsritualer; känslomässig energi; identiteter; tillhörighet;

    Sammanfattning : The purpose of the study is to make a netnographic comparison between the groups of Incels and Forever Alone Women in a way that has not been done before. With the study, we want to shine new light on how online interactions take place and how these affect people. LÄS MER

  2. 2. A campaign concept with the purpose of encouraging a target audience to seek information about credit and personal debt

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Hanna Gunell; Sabina Hjalmarsson; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Bakom Beckombergas murar : En jämförelse av romanen Beckomberga och bilderboken Dyksommar

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för film och litteratur (IFL)

    Författare :Hanna Viberg; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This study compares two literary works by the Swedish author Sara Stridsberg. One of the books is an adult novel, titled Beckomberga (2014), and the second book is a children’s book with illustrations, titled Dyksommar (2019).The latter is partly based on the same story as in Beckomberga. LÄS MER

  4. 4. "Jag vill ju ha folk kvar" : En kvalitativ studie om upplevelser av arbetet med strategier för bibehållande av medarbetare

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Hanna Svensson; Sabina Packalén; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Upplevelser i Sociala Medier : En studie om användares upplevelser på den sociala medieplattformen Instagram

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Hanna Bergkvist; Sabina Palmér; [2015]
    Nyckelord :Experiences; Social Media; Visual Social Media; Instagram; Marketing; Upplevelser; Sociala Medier; Visuella Sociala Medier; Instagram; Marknadsföring;

    Sammanfattning : Företag lägger allt större vikt vid skapandet av upplevelser för konsumenter, vilket utgör det fjärde ekonomiska erbjudandet. Upplevelseindustrin växer samtidigt som varor och tjänster i allt högre grad blir digitaliserade. LÄS MER