Sökning: "Sara Pettersen"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Sara Pettersen.

  1. 1. Serum thymidine kinase 1 activity in healthy cats

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of Clinical Sciences

    Författare :Sara Pettersen; [2018]
    Nyckelord :feline lymphoma; thymidine kinase; STK1 activity;

    Sammanfattning : Lymfom är en av de vanligaste neoplastiska sjukdomarna hos domesticerade katter. Sjukdomen är en utmaning för kliniker att diagnostisera och prognosticera på grund av många olika anatomiska variationer och ospecifika kliniska symptom. LÄS MER

  2. 2. Behandling av felin infektiös peritonit : en uppdatering

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Biomedical Sciences and Veterinary Public Health

    Författare :Sara Pettersen; [2014]
    Nyckelord :felin infektiös peritonit; FIP; behandling; feline infectious peritonitis; treament;

    Sammanfattning : Felin infektiös peritonit (FIP) är en dödlig sjukdom hos katter som orsakas av felint coronavirus (FCoV). Sjukdomen är ett stort problem inom veterinärmedicinen då det i dagsläget inte finns någon effektiv behandling. LÄS MER

  3. 3. Reaching the Japanese Tourist - A qualitative study investigating Australian Tourism Companies’ promotional efforts on the Japanese market

    Magister-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Mari Pettersen; Sara Norman; [2008]
    Nyckelord :Japan; Promotion; Culture; Tourism;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to investigate promotion within the tourism industry on the Gold Coast, Australia, focusing on tourism companies’ promotional efforts on the Japanese market. The aim is to answer the question ‘How can Australian tourism companies effectively promote themselves on the Japanese market?’ through five specific research objectives: (1) to get a better understanding of tourism- and attraction marketing, (2) to get familiar with the characteristics of the Japanese tourist and their travel patterns, (3) to investigate which factors in regards to culture, are influencing the tourism companies’ promotion in Japan, (4) to identify critical success factors for successful promotion of Australian tourism companies on the Japanese market, and (5) to identify similarities and differences between small and large companies when it comes to tourism promotion on the Japanese market. LÄS MER