Avancerad sökning
Hittade 5 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Framtagning av en konceptuell kostnadsmodell för sökmotoroptimerade webbapplikationer : Ett förslag på kostnadsmodell som beskriver uppkomna kostnader utifrån centrala aktiviteter
M1-uppsats, KTH/Hälsoinformatik och logistikSammanfattning : Den digitala utvecklingen har förändrat sättet människor kommunicerar och lever sina liv. Idag är det möjligt att boka ett möte, beställa mat eller köpa en resa online. Den moderna människans konsumtionsvanor gör det livsviktigt för företag att etablera en digital närvaro. LÄS MER
2. Uncertainty in process innovations : A case study on the adaption of search engine optimization
Master-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Process innovation is an important topic in business research. It enables competitive advantages for companies if managed properly. LÄS MER
3. DIGITALA SÄLJPROCESSER : Digital innovation som en drivkraft för digital transformation
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : In today’s highly digital world a great undertaking for organizations is the transformation of value processes from the classical analog to the modern digital. How and when does this transformation unfold and could digital innovations within sales processes be a driving force for this transformation. LÄS MER
4. Improving the Visibility and the Accessibility of Web Services. A User-Centric Approach.
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : The World Wide Web provides a well standing environment in any kind of organizations for exposing online products and services. However, no one ensures that web products or services which provided by organizations or enterprises, would receive the proper visibility and accessibility by the internet users. LÄS MER
5. Market your destination : An investigation of how destination marketing organizations can reach generation Y
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background: The tourism industry and especially those that market destinations, destination marketing organizations (DMOs), face challenges to meet generation Y, with an uncertainty of how to do it. DMOs need to be adaptable to an everyday changing market in order to attract visitors to their destinations. LÄS MER