Sökning: "Search engine marketing"
Visar resultat 11 - 15 av 64 uppsatser innehållade orden Search engine marketing.
11. CHALLENGES WHEN DIFFUSING INNOVATIVE PRODUCTS THROUGH DIGITAL MARKETING - A qualitative research study exploring the major challenges when diffusing innovative products through digital marketing based on a case study of a diving equipment company
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The main objective with this study was to explore the major challenges when diffusing innovative products through digital marketing. The purpose of this research was to bring clarity in what challenges managers for innovative products face when using digital marketing practices, such as Social Media Marketing, Content Marketing, Influencer Marketing and SEO/SEM to diffuse their products. LÄS MER
12. Optimera, eller inte? : Faktorer som påverkar inställningen till användning av SEO hos SME
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Studier visar att kunskapen och erfarenheten av marknadsföring inom små och medelstora företags (SME) till stor utsträckning är ganska dålig. Det finns inga riktlinjer för hur SME inom byggbranschen bör arbeta med marknadsföring och hur företagen bör överväga att digitalisera marknadsföringen för att kunna nå ut till en större potentiell kundgrupp. LÄS MER
13. Search Engine Optimization and the connection with Knowledge Graphs
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Aim: The aim of this study is to analyze the usage of Search Engine Optimization and Knowledge Graphs and the connection between them to achieve profitable business visibility and reach. Methods: Following a qualitative method together with an inductive approach, ten marketing professionals were interviewed via an online questionnaire. LÄS MER
14. Påverkan av business intelligences på digital marknadsföring och affärsutveckling : En fallstudie om hur business intelligence kan användas för affärsutveckling i samband med digital marknadsföring för att öka konvertering.
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/InformatikSammanfattning : Digital marknadsföring genomsyrar dagens samhälle och är en viktig del i att företag förblir konkurrenskraftiga. I och med digitaliseringens ökning så ökar även informationsmängden som genereras. LÄS MER
15. AI adaption in digital marketing : An investigation on marketers’ expectations from AI, and the applicable knowledge on search engine marketing.
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : Abstract The following research conceptualizes the applicability of AI in search engine marketing. Following a rigorous investigation on professionals’ opinions, the investigation regards their perceptual understanding of the applicable AI practices and the required level of interrelated knowledge to technical applicability for a more successful marketing strategy. LÄS MER