Sökning: "Sebastian Bonelli"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Sebastian Bonelli.

  1. 1. Upprättandet av kundrelationer med minskad fysisk närvaro : En kvalitativ studie om Danske Bank

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Sebastian Bonelli; Kim Johansson; [2012]
    Nyckelord :Customer relationships; loyalty; e-loyalty; CRM; e-CRM; service quality; customer perceived value.; Kundrelationer; lojalitet; e-lojalitet; CRM; e-CRM; tjänstekvalitet; kundupplevt värde.;

    Sammanfattning : Vi har gjort en kvalitativ undersökning av hur en bank på den svenska marknaden upprätthåller kundrelationer via en Internetbaserad distributionskanal. Vi har utfört en intervju med Danske Banks Head of Channels Daniel Wahlström för att insamla primärdata för att undersöka och analysera vilka faktorer som är essentiella för att upprätthålla kundrelationer vid en fysisk distansering från kund. LÄS MER