Sökning: "Self-service technology"

Visar resultat 16 - 20 av 124 uppsatser innehållade orden Self-service technology.

  1. 16. Self-checkouts in fashion stores - Is it good or bad? An exploratory study on customer attitudes and customer loyalty within a fashion retail context

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Frida Fransson; Isabell Schönström; [2022]
    Nyckelord :Self-checkouts; Self-service technology; SST; customer attitudes; customer loyalty; fashion store; fashion context; fashion retail context; Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 17. Touch or Talk: What Motivates Consumers to Choose Self-Service Kiosks or Interpersonal Services when Ordering Fast-Food? A Customer and Manager Perspective

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sebastian Köhler; Lum Rexha; [2022]
    Nyckelord :Self-service technologies; self-service kiosks; interpersonal services; human touchpoints; digital touchpoints; fast-food restaurants; McDonald’s; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose – The first purpose of this study is to identify and categorize the motivational factors, from a customer and managerial perspective, that restaurant patrons have when choosing between the self-service kiosk (SSK) or the human service counter during their fast-food order. The second purpose is to identify potential gaps between the customer and manager perspectives. LÄS MER

  3. 18. Evaluation between Google's and Microsoft's automated speech recognition services regarding performance in Swedish

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Nils Sörby; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : This thesis describes the comparison of two Automatic Speech Recognition (ASR) systems, used in the context of call center self-service systems, in Swedish. One of the ASR systems is provided by Google and the other is from Microsoft. LÄS MER

  4. 19. Impact Of Customer Value Co-Creation Through The Use Of Self-Checkout System In Retail Stores : Qualitative research on a retail store in Sweden

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Mobolaji Idowu; [2022]
    Nyckelord :Self-Service Technology; Retail; Self-Checkout; Self-Scanning; Services; User Acceptance; Technology; Value; Value Creation; Value Co-creation; Technology Adoption; ICA.;

    Sammanfattning :  Recent studies on the Service-Dominant (S-D) logic perspective highlighted the importance of customer value. In this perspective, value is seen to be created, determined, and perceived by the customer through use or `value-in-use', which directly highlights the importance of customer participation in the service delivery process. LÄS MER

  5. 20. Förändring av HR-insatser för första linjens chefer och HR-specialister i en offentlig verksamhet

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för vård, arbetsliv och välfärd

    Författare :Michelle Blidkvist; Linda Hilletofth; [2022]
    Nyckelord :HR-transformation; HR-specialist; Första linjens chefer;

    Sammanfattning : Syftet med studien är att utifrån ett individperspektiv undersöka hur HR-insatser har förändrats för första linjens chefer och HR-specialister i en offentlig verksamhet i Sverige och hur det i sin tur påverkat första linjens chefers tillfredsställelse och relation till HR-funktionen. De specifika frågeställningar är: ’Vilka är motiven till att genomföra en HR-transformation?’, ’Hur har arbetsinnehåll förändrats efter HR-transformationen?’, och ’Vilka utmaningar har uppstått under HR-transformationen?’. LÄS MER