Sökning: "Seo Only"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden Seo Only.

  1. 1. Organizational culture's role in the integration phase of M&A transactions : A case study based on recent transactions

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Amelia Bågevik Gray; Samuel Johansson Lemon; [2023]
    Nyckelord :Mergers; Acquisitions; M A transaction; Organizational Culture; Integration; Cultural dimensions; Integration strategy.; Mergers; Acquisitions; M A transaktion; Organisationell kultur; Integration; Kulturella dimensioner; Integrations strategi.;

    Sammanfattning : The term mergers and acquisitions (M&A) is a collective name for a certain type of financial transaction, in which two organizations become a single entity (Rosenthal 2002, Seo & Hill 2005, Silhan 1994). In the post-M&A transaction process, the phase of integrating the organizations together emerges. LÄS MER

  2. 2. Love at first search :   a qualitative study exploring generated attitudes towards listings in SERPs  

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Linnéa Nilsson; Dante Nordling; [2022]
    Nyckelord :Search Engine Results Page; SERPs; Search Engine Interface; Ranking; SEM; SEO; Paid Search; Attitudes; Affect; Behavior; Cognitive;

    Sammanfattning : Background: Search engine result pages (SERPs) act as an information channel between businesses and consumers. There is no way of denying search engines massive success in marketing for companies. SERP allows companies to be seen, communicate, and promote their products and services in an environment sorted by relevance for the consumer. LÄS MER

  3. 3. Do Chinese Dual-listed Companies "Return with Glory" in Their Mainland IPOs ?

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen

    Författare :Wenxin Zhao; Kangni Lang; [2019]
    Nyckelord :Dual-listing; Market segmentation; Stock return; Event study; Cumulative abnormal return; Business and Economics;

    Sammanfattning : Dual-listing has become a popular approach for companies to seek funding and international expansion. Typically companies grow big from less developed domestic markets and march into developed markets. However, China, as an emerging market economy has witnessed a wave of Hong Kong-listed companies returning to the mainland for a second IPO. LÄS MER

  4. 4. Les maux de la traduction : Le marketing de contenu des antidouleurs en traduction : une approche fonctionnaliste

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för språk (SPR)

    Författare :Lisa M Jagemark; [2017]
    Nyckelord :Translation; Traduction; Översättning; Facköversättning;

    Sammanfattning : The purpose of this master’s thesis, written in French, is to examine some of the challenges that the content marketing genre poses on translation. More specifically, it studies the author’s translation of the medical advice published on the website GammeDolipraneConseils.fr: a site published by the company behind a French line of pain-killers. LÄS MER

  5. 5. Blogga på rätt sätt! SEOs betydelse för företagsbloggen

    Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :My Koskinen; [2017]
    Nyckelord :Sökmotoroptimering; SEO; Företagsblogg; Nyckelord; marknadsfördelar;

    Sammanfattning : Denna uppsats behandlar ämnet sökmotoroptimering av företagsbloggar, med fokus på SEO–strategin nyckelord. Syftet med studien är att visa på korrelationen mellan strategier försökmotoroptimering och Google ranking för att på så vis få djupare kunskap om hur tekniskmedvetenhet kan leda till marknadsfördelar. LÄS MER