Sökning: "Service marknadsföring future"

Visar resultat 16 - 20 av 97 uppsatser innehållade orden Service marknadsföring future.

  1. 16. Nästa generations lantbrukare : hur ser de på marknadsföring och hur ska företag nå ut till dem?

    Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Fredrika Eke-Göransson; [2021]
    Nyckelord :nästa generations lantbrukare; digital marknadsföring; kommunikation;

    Sammanfattning : Idag är det många lantbruksföretag i Sverige som väntar med att genomföra generationsskifte för verksamheten och driften. Detta leder till att lantbrukarna i landet idag i genomsnitt är i den övre medelåldern. Att vänta med generationsskiften leder också till att nästa generations lantbrukare får vänta med att ta över. LÄS MER

  2. 17. I sökandet på det rätta innehållet : En kvalitativ undersökning om sökmotoroptimering och dess funktion samtrelevans

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alexander Bäckström; Rebecca Haddad; Morgan Lindblom; [2021]
    Nyckelord :SEO; SEM; Sökmotoroptimering; Marknadsföring;

    Sammanfattning : Date: 2021-01-20 Level: Bachelor thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Alexander Bäckström Rebecca Haddad Morgan Lindblom Title: In Search of the Right Content. Tutor: Aswo SafariKeywords: SMO, Marketing, Consumers, Companies Research: A qualitative research with alignment on semi structured interviews. LÄS MER

  3. 18. Unrequited Luxury Love: A story about how luxury met the internet

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Natalie Eriksson; Amanda Lindsjöö; [2020]
    Nyckelord :Luxury; representations; narratives; fictional expectation; promissory organizations;

    Sammanfattning : The luxury industry has for long been hesitant towards online channels. It has been argued that the accessibility and mass-distribution of the internet is not compatible with values of exclusivity and rarity that are said to be critical to luxury brands. LÄS MER

  4. 19. Smart World! Working through sustainability strategy in Digital Business : A case study on Bangladeshi and Pakistani E-commerce SMEs 

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Mehbub Alam; Rida Khalid; [2020]
    Nyckelord :Keywords: Sustainability Strategy; Digital Business; Sustainability strategies in Digital Business; Digital Business in emerging markets; ecommerce business; SMEs;

    Sammanfattning : Abstract The thesis aims to investigate the role of sustainability strategy in digital business in Bangladeshi and Pakistani SMEs. To attain our research goal, we made conceptual and theoretical framework, conducted telephonic interviews from digitized e-commerce SMEs working in Bangladesh and Pakistan service sector. LÄS MER

  5. 20. Record labels' chance to drive the future! How record labels handle the changing landscape to create value in the relationship between record label and artist as well as artist and consumer

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Celina Johansson; [2020]
    Nyckelord :Music industry; Record labels; Market orientation; Service logic; Consumer engagement;

    Sammanfattning : The digital advancement has enabled a shift in the power dynamics of different players in the industry. For instance, the digital music services and platforms that help artists to release their music independently, hence artists don't need the record labels to release their music and connect with fans. LÄS MER