Sökning: "Service marknadsföring future"
Visar resultat 6 - 10 av 97 uppsatser innehållade orden Service marknadsföring future.
6. Study of AI Service Providers in IT Consulting, Marketing, and Law
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : This study employs a Gioia analysis to investigate the AI services offered within three distinct professional service sectors in Sweden: IT consulting, marketing, and legal services. Utilizing a list of companies from a prior KTH project and publicly accessible information, we applied a cross-sectoral Gioia analysis to systematically categorize, compare, and understand the types of AI services provided and how these offerings differ between sectors. LÄS MER
7. Användandet av artificiell intelligens för effektiv försäljning inom e-handel
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : I takt med den växande tekniska utvecklingen har e-handeln börjat ta en allt större plats bland konsumenter och företag. Möjligheten att göra inköp på nätet prioriteras högt, särskilt i samband med Covid-19 pandemin då e-handeln i många fall tog över helt från fysiska butiker. LÄS MER
8. Utvecklingen av marknadsföringsstrategier i digitaliseringens spår : En studie om Bonnier News lokaltidningssegment
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Utvecklingen av marknadsföringsstrategier i digitaliseringens spår - En studie om Bonnier News lokaltidningssegment Nivå: Kandidatuppsats i ämnet Företagsekonomi C Författare: Jesper Arnshed & Fabian Seitz Handledare: Katarina Arbin Datum: Januari 2022 Syfte: Traditionell mediekonsumtion har länge utgått från den fysiska papperstidningen. Med digitaliseringens intåg blev förändringar påtvingade för verksamheter. LÄS MER
9. Achieving Trust, Satisfaction and Commitment From AI Interactions : A Qualitative Study On The Effect of AI On Relationship Quality With Companies
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Introduction - Artificial intelligence, defined as “the ability of a system to correctly interpret external data, learn from such data, and use these learnings to achieve specific goals and tasks through flexible adaptation” (Kaplan and Haenlein, 2020, p.17), is an important tool for facilitating interactions between companies and customers. LÄS MER
10. Service Recovery genom hantering av eWOM : En studie om svenska e-handelns modebransch.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Service Recovery genom hantering av eWOM - En studie om e-handelns modebransch. Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. Författare: Omar Aboukhaled & Viktor Oleandersson. Handledare: Akmal Hyder. LÄS MER