Sökning: "Service quality dimensions"
Visar resultat 1 - 5 av 116 uppsatser innehållade orden Service quality dimensions.
1. Exploring partnerships between staffing agencies and client organizations : A B2B perspective
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : Outsourcing is a method of staffing where a staffing agency takes on the responsibility of conducting the staffing process. This defines a B2B partnership between the staffing agency and the client organization, which is scarcely connected to outcome success in the partnership literature. LÄS MER
2. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER
3. Service quality in telemedicine : A service evaluation of Europe's largest digital healthcare provider
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Purpose - This thesis strives to conduct a service quality evaluation of the telemedicine provider KRY to find out what factors in telemedicine service are influencing the performance the most. The research uses KRY as a reference point to find the factors in said service provider but also to help the entire industry of digital healthcare. LÄS MER
4. Bankens roll vid generationsskifte av skogsfastigheter : en studie av intressenters tjänstebehov
Master-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Sveriges totala landareal består av cirka 28 miljoner hektar skogsmark. Tillsammans äger cirka 311 000 privata skogsägare drygt 50 procent av den svenska skogsarealen. Ägarbyten bland dessa skogsfastigheter sker kontinuerligt. LÄS MER
5. Understanding the emotional experience on consumer behaviors : A study on ChatGPT service
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: AI technology has been developed rapidly. ChatGPT, an advanced AI chatbot has been considered to be an evolutionary technology, gaining a massive number of users in a short time. Problem: There is a lack of research on the emotional experience of users on consumer behaviors in the use of ChatGPT services. LÄS MER