Sökning: "Service user participation"
Visar resultat 16 - 20 av 48 uppsatser innehållade orden Service user participation.
16. Användarmedverkan vid utveckling av digitala tjänster : En kvalitativ studie på fem statliga förvaltningsmyndigheter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Syftet med denna studie har varit att undersöka användarmedverkan vid utveckling av digitala tjänster hos statliga förvaltningsmyndigheter i Sverige. Tidigare har forskning fokuserat på att undersöka kommuner och deras involvering av användaren vid utveckling av tjänster. LÄS MER
17. Maximizing Positive User Experience at a career-coaching program – A focus on the perspective of Universal Design
Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för etnologiSammanfattning : Universal Design is a design principle that has been in recent years gaining growing prevalence in the design of physical and social environments and product innovation. Universal Design is referred to as the process of creating products, services, and environments for people with a wide range of (dis)abilities and other characteristics, without special adaptation ‘to the greatest extent possible. LÄS MER
18. Challenges of Service User Participation in Human Service Organisations: A Case Study in a Swedish Charity Organisation
Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för socialt arbeteSammanfattning : This report aims to explore the failures of service user participation initiatives in human service organisations. Despite the positive portrayals of service user participation and goals towards implementation, often times putting it into practice may fail. LÄS MER
19. Brukarens individuella behov eller systemets behov? : en kvalitativ studie om hur personal på daglig verksamhet arbetar med brukarens individuella behov
Kandidat-uppsats, Ersta Sköndal Bräcke högskola/Institutionen för socialvetenskapSammanfattning : Enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) har de som tillhör personkrets 1 eller 2 rätt till insatsen daglig verksamhet. Av samtliga tio insatser enligt LSS är daglig verksamhet vanligast. LÄS MER
20. Collecting and Integrating Customer Feedback: A Case Study of SaaS Companies Working B2B
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Even though companies are aiming for an agile way of working, and by that mainly focusing on providing value to their customers, it is challenging to get accurate customer data. Software companies are struggling in effectively and efficiently integrating customer feedback in their development processes. LÄS MER