Sökning: "Share of Wallet"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden Share of Wallet.
1. What Dictates Consumer's Loyalty?
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Since American Airlines launched its first frequent flyer program in the 1980s the usage of customer loyalty programs has spread greatly. Now they are found in many industries in different shapes and forms. LÄS MER
2. Vad har du i din digitala identitetsplånbok? : En uppsats om eIDAS II-förordningens digitala identitetsplånböcker och de tillhörande funktionerna för autentisering, identifiering och digitala intyg på attribut
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Stockholms universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : This thesis deals with digital identity wallets as digital identification means, through a legal and technical perspective, within the field of legal informatics. The 3rd of July 2021 the European Commission presented a proposal for a regulation of the European Parliament and of the Council amending Regulation (EU) No 910/2014 as regards establishing a framework for a European Digital identity, also known as the eIDAS II-regulation. LÄS MER
3. Kreativitet i bankbranschen : En jämförelse mellan en kreativ- och en traditionell banklogotyps påverkan på förtroende och kundintentioner.
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : Bankbranschen börjar bli mer dynamisk och digitaliserad, vilket har bidragit till att konsumenter lättare kan bli kund hos flera banker. Med 124 banker på marknaden börjar hårdare konkurrens bildas, och tidigare forskning visar på att en kreativ marknadsföring är ett bra sätt att differentiera sig, skapa förtroende och öka kundintentioner. LÄS MER
4. Open Banking Loyalty A qualitative study on customer loyalty in retail banking.
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Purpose: This paper investigates how open banking is thought to influence customer loyalty in a retail banking context. The study is limited to the established banks on the Swedish market and aims to illustrate how banks perceive and react to open banking, and what this means for customer loyalty in retail banking. LÄS MER
5. Performance of Customer Reward Programs on the Swedish Grocery Retail Market
Magister-uppsats,Sammanfattning : Customer Reward Programs (CRP) have increasingly been used in many industries and markets worldwide with the purpose of gaining customers and retaining their loyalty through repeated purchases in exchange of rewards. Currently, most of the retailers in the Swedish grocery store sector have implemented CRP of different types, from simple discount-based programs to complex multipartnership structures. LÄS MER