Sökning: "Social media marketing"
Visar resultat 6 - 10 av 1615 uppsatser innehållade orden Social media marketing.
6. Temporal Analysis of User Engagement on Instagram
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Social media platforms have during the last decade expanded immensely in both the number of users and posts. An extensive number of previous studies have observed how users engage on these platforms to study how social systems work. However, compared to other social media platforms, Instagram has been less extensively researched. LÄS MER
7. Från MySpace till TikTok : Förändringar av sociala medier som ett kommunikationsverktyg för musiker och fans
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för musik och bild (MB)Sammanfattning : Myspace var under många år den primära webbplatsen för att exempelvis skriva meddelanden till vänner, upptäcka ny musik samt dela med sig av den. Den mest populära föregångaren till dagens sociala medier som under många år uppmuntrade artister att använda webbplatsen för att nå ut till en bredare publik. LÄS MER
8. Influerad av influencers : En kvalitativ studie om unga kvinnors syn på influencers kommunikation på sociala medieplattformar med fokus på impulsköp och miljöaspekter
Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : This thesis analyzes how young female students aged 20–25 perceive influencer marketing communication on social media and its correlation with their impulsive purchases within the fast fashion industry. The study involves eight interviews to gain an understanding of these consumers' behavior during impulse purchases. LÄS MER
9. Viral Attraction: Incongruency in Job Adverts on Social Media
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Organizations are facing increasing challenges when it comes to securing talent. Harsh competition and a young generation more inclined to bargain means more activities to stand out and become an attractive employer. LÄS MER
10. Att vara äkta eller sälja sig för pengar : Föreställningar om artisters autenticitet i samband med reklamsamarbeten med externa varumärken
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : For decades authenticity has been of great interest in media and communication research. With this study, we aim to contribute to the research with a new perspective where authenticity is examined in artists who use influencer marketing on social media. LÄS MER