Sökning: "Sofia Eriksson"
Visar resultat 16 - 20 av 161 uppsatser innehållade orden Sofia Eriksson.
16. Implementeringen av en ny kursplan i hem- och konsumentkunskap : En kvalitativ intervjustudie
M1-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för kostvetenskapSammanfattning : Introduktion: Den 1 juli 2022 börjar den nya läroplanen Lgr 22 att gälla. I kursplanen för hem- och konsumentkunskap har mer fokus lagts på kunskapsområdet privatekonomi och konsumtion. LÄS MER
17. Are likes as important for brands as it is for the teenager next door? : An explanatory study of how activity and engagement in social media as a brand community have an impact on attitude and repetitive purchases.
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background: In recent years, the emergence of the internet and social networks have allowed consumers to interact and communicate quickly, this means that online social media-based brand communities are an important part of the market. However, does the engagement and activity on social media-based brand communities affect the consumers’ attitude and repetitive purchase?. LÄS MER
18. När professioner möts
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitetSammanfattning : Syfte: Syftet är att undersöka hur lekterapeuter och lärare upplever samverkan mellan lekterapi och förskola/förskoleklass. Syftet besvaras genom följande frågeställningar: • Hur upplever lärarna och lekterapeuterna att samverkan organiseras mellan lekterapin och förskolan/förskoleklassen? • Hur upplevs möjligheter och utmaningar för samverkan av lärare och lekterapeuter? • Vad upplever lärare och lekterapeuter att samverkan kan generera? Teori: Den teoretiska utgångspunkten baseras på fenomenologi då det är informanternas upplevelser av fenomenet som undersöks. LÄS MER
19. Is your brand loyalty affected by the country? : An explanatory investigation of the relationship between brand loyalty and country-of-origin in a Swedish context
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Background: Brand loyalty is a rather old concept and has become a central part of everybrand and there are many factors that need to be considered when choosing strategies in orderto achieve this. However, even though the concept itself is rather set-in stone the research onhow brands archive this in different contexts is constantly in motion, for instance it has beenshown that a brand's Country-of-Origin has effects on consumers purchase intent and attitudeswhich are crucial factors within Brand loyalty. LÄS MER
20. Förnybar elproduktion i lantbruket - En studie om hur politiska styrmedel kan främja en decentraliserad elproduktion
Master-uppsats, Lunds universitet/Miljövetenskaplig utbildningSammanfattning : As part of a sustainable energy system, Sweden has declared a target of 100 % renewable electricity production by 2040. Farmers have the potential to further this process and simultaneously contribute to a decentralized energy system. LÄS MER